Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/78
Beszerzés tárgya:
Hirdetmény típusa:Szociális és egyéb meghatározott szolgáltatások – Általános közbeszerzés/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.04.22.
Iktatószám:6413/2020
CPV Kód:55300000-3
Ajánlatkérő:FÜZESABONY VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT
Teljesítés helye:HU312;HU312
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Hungast Vital Kft.
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Szociális és egyéb meghatározott szolgáltatások - Általános közbeszerzés
2014/24/EU irányelv
Előzetes tájékoztató  
A hirdetmény eljárás meghirdetésére irányul  
Az érdekelt gazdasági szereplőknek tájékoztatniuk kell az ajánlatkérőt arról, hogy érdeklődnek a
szerződés(ek) iránt. A szerződés(ek) odaítélésére eljárást megindító további felhívás közzététele
nélkül kerül sor.
Ajánlati/részvételi felhívás  
Tájékoztató az eljárás eredményéről x
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: FÜZESABONY VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_39044073
Postai cím: Rákóczi Út 48
Város: Füzesabony
NUTS-kód: HU312
Postai irányítószám: 3390
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Schmetzné Dr. Balog Szilvia
Telefon: +36 36542510
E-mail: igazgatas@fuzesabony.hu
Fax: +36 46791876
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.fuzesabony.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
  A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
  a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
  elektronikusan: (URL)
  a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
x Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
 
II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Közétkeztetési feladatok ellátása
Hivatkozási szám: EKR001658002019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 55300000-3
II.1.3) A szerződés típusa Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Közétkeztetési feladatok ellátása: Élelmezési és konyhaüzemeltetési szolgáltatások
Óvodai, bölcsődei, általános iskolai és középiskolai, valamint a szociális intézmények részére közétkeztetés biztosítása, melynek mértéke a megrendelések alapján évente 15%-kal eltérhet az óvodai, a bölcsődei, az általános- és középiskolai létszámok változása miatt.
Az iskolai tanévre szóló ételadagok korcsoportonkénti bontásban: Jelenlegi adatok alapján iskolai időszakban 625 adag készül naponta az oktatási és szociális intézményekben összesen.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
( Keretmegállapodás esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene )
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 497769 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Közétkeztetési feladatok oktatási intézményekben
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39141000-2
További tárgyak:39220000-0
39315000-3
45212420-6
45420000-7
45442100-8
45453000-7
50880000-7
55500000-5
55520000-1
55523000-2
90900000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU312 A teljesítés fő helyszíne: Füzesabony, a KD-ban meghatározott helyszíneken.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Óvodai, bölcsődei, általános iskolai és középiskolai intézmények részére közétkeztetés biztosítása, melynek mértéke a megrendelések alapján évente 15%-kal eltérhet az óvodai, a bölcsődei, az általános- és középiskolai létszámok változása miatt.
Az iskolai tanévre szóló ételadagok korcsoportonkénti bontásban: iskolai időszakban 565 adag készül az oktatási intézményekben naponta.
Bölcsőde (napi négyszeri étkezés):
reggeli: 32 adag/nap
tízórai: 32 adag/nap
ebéd: 32 adag/nap
uzsonna: 32 adag/nap
Élelmezési napok száma: 230 nap/év
Óvodák (napi háromszori étkezés):
tízórai: 273 adag/nap
ebéd: 273 adag/nap
uzsonna: 273 adag/nap
Élelmezési napok száma: 220 nap/év
Dormándi Óvoda (napi háromszori étkezés):
tízórai: 29 adag/nap
ebéd: 29 adag/nap
uzsonna: 29 adag/nap
Élelmezési napok száma: 220 nap/év
Általános iskola (napi háromszori étkezés):
tízórai: 105 adag/nap
ebéd: 161 adag/nap
uzsonna: 105 adag/nap
Élelmezési napok száma: 185 nap/év
Középiskola (napi egyszeri étkezés):
ebéd: 70 adag/nap
Élelmezési napok száma: 180 nap/év
Az egy napon belüli étkeztetéseket az alábbiak szerint kell megvalósítani (a kiszállítást ezen időpont előtt kell biztosítani.)
Óvodákban: napi háromszori étkezés
Tízórai: 7:30-9:00
Ebéd: 11:30-14:30
Uzsonna: 15:30
Általános iskolában napközis ellátás: napi háromszori étkezés
Tízórai: 7:30-9:00
Ebéd: 11:30-14:30
Uzsonna: 15:30
Középfokú oktatási intézményekben (közép-, és szakközép iskolákban): napi egyszeri étkeztetés
Ebéd: 11:30-15:00
Ajánlattevőnek ajánlatához csatolnia kell 2 heti mintaétlapot, az ezekhez tartozó 100 személyes anyagkiszabást. Az ajánlat részét képezi az étlapok tápanyagértékeinek, só és hozzáadott cukortartalmának bemutatása, valamint a változatossági mutató.
Nyertes ajánlatevő feladata a diétás étkezés biztosítása, legfeljebb a teljes rendelési mennyiségek 0-15%-ig, valamint az adott normál étkezésre vonatkozó nyersanyagnormához képest +100%-kal emelt értéken.
AT köteles:
- a főzőkonyha, az étkező és a tálalókonyhák HACCP szerinti felülvizsgálatát elvégzeni, és a HACCP szerinti átalakítását, felszerelést, üzemeltetését végezni.
- az átvett technikai eszközök és berendezések javításának és karbantartásának költségeit vállalni.
- az elhasználódott, kiselejtezett eszközök cseréjére, illetve pótlására. A szükség szerinti csere, illetve pótlás csak a megrendelővel egyeztetve, annak beleegyezésével végezhető. A szerződéses időszakban elvégzett eszközcserével érintett technikai eszközöket, berendezéseket a szerződés lejártával megrendelő részére vállalkozó átadja, a használhatósági fok különbözetének megrendelő általi megtérítése mellett.
- a tálaláshoz szükséges fogyóeszközöket (tálak, tányérok, poharak, evőeszközök) és az ételek elkészítéséhez szükséges konyhai eszközöket (fazék, lábas) nyertes ajánlattevő biztosítja, és saját költségén gondoskodik azok pótlásáról, szükség szerinti cseréjéről.
A szolgáltatás magában foglalja az étkeztetés és tálalás biztosításán túl a takarítási, karbantartási, a keletkező hulladék kezelési és elszállítási tevékenységet és az azokhoz szükséges eszközök biztosítását is, mely szolgáltatás tevékenységének meg kell felelni a vonatkozó, hatályos jogszabályi előírásoknak.
Nyertes AT feladata az eszközök, felszerelések biztosítása, hogy az a konyha üzemeltetéshez szükséges HACCP szabványoknak megfeleljen és az engedély kiadásra kerüljön.
Főzőkonyha min. elvégzendő felújítási, fejlesztési munkái:
Étkezőben a padlóburkolat pvc teljes cseréje, a tálalóablak alatt az oldalfal burkolatának javítása, a teljes falfelület tisztasági festése, a kézmosók cseréje, a csempe cseréje, Főzőkonyha padlóburkolatának teljes cseréje, elektr. hálózat felújítása, tisztasági festés. További inf-ók a KD-ban
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - becsült maximális összérték teljes időtartamukra vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés vagy a keretmegállapodás időtartama
Az időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Közétkeztetési feladatok szociális intézményben
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 55500000-5
További tárgyak:55520000-1
55523000-2
90900000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU312 A teljesítés fő helyszíne: 3390 Füzesabony, Ifjúság u.17.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Közétkeztetési feladatok ellátása szociális intézmény részére, melynek mértéke a megrendelések alapján évente mely 15% opciót tartalmaz a létszámok változása miatt.
Szociális intézmények (egyszeri étkezés):
ebéd: 60 adag/nap
Élelmezési napok száma: 251 nap/év
Az egy napon belüli étkeztetéseket az alábbiak szerint kell megvalósítani:
Szociális intézményben:
napi egyszeri étkeztetés
Ebéd: 10.30-12.00
Ajánlattevőnek ajánlatához csatolnia kell a szociális intézmények 2 heti étlapjait menüvel, az ezekhez tartozó 100 személyes anyagkiszabást. Az ajánlat részét képezi az étlapok tápanyagértékeinek, só és hozzáadott cukortartalmának bemutatása, valamint a változatossági mutató.
Nyertes ajánlatevő feladata a diétás étkezés biztosítása, legfeljebb a teljes rendelési mennyiségek 0-15%-ig, valamint az adott normál étkezésre vonatkozó árhoz képest +100%-kal emelt értéken.
Nyertes ajánlattevő feladata továbbá az egyszeri étkeztetés biztosításán túl a szociális intézményben a kiadagolás, tálalás biztosítása, a mosogatás és az ehhez szükséges működési engedély beszerzése.
A vállalkozónak az étrend elkészítésekor figyelemmel kell lennie a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendeletben, valamint a vendéglátó-ipari termékek előállításának és forgalomba hozatalának élelmiszerbiztonsági feltételeiről szóló 62/2011. (VI. 30.) VM rendelet, és a 37/2014 (IV.30) EMMI rendelet a közétkeztetésre vonatkozó táplálkozás-egészségügyi előírásokról rendeletben foglaltakra.
Nyertes ajánlattevő feladata továbbá a szükséges árubeszerzések, ételkészítési és kiszállítási feladatok elvégzése.
A szerződés teljesítésével kapcsolatos részletes előírásokat és feltételeket a közbeszerzési dokumentumokban találhatók.
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - becsült maximális összérték teljes időtartamukra vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés vagy a keretmegállapodás időtartama
Az időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
II.3) Az ajánlati/részvételi felhívás közzétételének várható dátuma:
(éééé/hh/nn)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása és rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
(Kizárólag a 2014/24/EU irányelv 77. cikke szerinti egyes egészségügyi, szociális és kulturális szolgáltatásokra vonatkozó szerződések esetében)
  Az eljárásban csak közszolgálati feladatokat ellátó és a 2014/24/EU irányelv 77. cikkének (2) bekezdésében meghatározott feltételeknek megfelelő szervezetek vehetnek részt.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Tárgyalásokat is magában foglaló eljárás
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegállapodásra vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.10) Az eljárásra alkalmazandó nemzeti jogszabályok meghatározása:
A nemzeti eljárásokról a következő helyen található információ: (URL)
IV.1.11) Az odaítélési eljárás fő jellemzői:
1. rész:1.a. Vállalási ár (Ft)/70
1.b. Főzőkonyha bérleti díjára tett többlet vállalási ár/10
2. Élelmezésvezető tapasztalata /5
3. Diétás szakács tapasztalata/5
4. Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság/5
5. Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga/5
2. rész: 1.Ár/80;2. Élelmezésvezető tapasztalata /5
3. Diétás szakács tapasztalata/5
4. Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság/5
5. Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga/5
Részletes kifejtés a KD-ban.
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2020 /S 005 - 007378
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény )
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
A szándéknyilatkozatok benyújtásának határideje
Dátum: (éééé/hh/nn) Helyi idő: (óó:pp)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
IV.2.5) A közbeszerzési eljárás tervezett kezdőnapja:
(éééé/hh/nn)
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Közétkeztetési feladatok oktatási intézményekben
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/04/03 ( éééé/hh/nn )
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma : 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
  A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Hungast Vital Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_80454232
Postai cím: Fehérvári Út 85.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1119
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@hungast.hu
Telefon: +36 18010900
Internetcím(ek): (URL) www.hungast.hu
Fax: +36 18010901
  A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 411434175
(keretmegállapodások esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 497769
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése: ételkészítés, szállítás, hulladékkezelés, rovarírtás, konyhafelújítás, karbantartás

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 2 Elnevezés: Közétkeztetési feladatok szociális intézményben
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 025267 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
( éééé/hh/nn )
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma : 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
  A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
Az ajánlati árat nettó Ft/napban kellett megadni.
Ajánlattevők és értékelésre kerülő ajánlati elemek:
1. rész:
Név: Hungast Vital Kft.
Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.
Adószám:10798274244
Értékelési részszempont Ajánlat
1.a. Vállalási ár (nettó Ft) 497.769,71
1.b. Főzőkonyha bérleti díjára tett többlet vállalási ár (Ft/ hó) 25.000
2.A szerződés teljesítésében részt vevő élelmezésvezető tapasztalata (év) 5
3.A szerződés teljesítésében részt vevő diétás szakács tapasztalata (év) 5
4.Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság (10 élelmezési napra számítva), amit a beadott nyersanyag kiszabatok alapján értékelünk. igen
5.Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga a bemutatott étlaptervek alapján 100
Név: Mátra Party Kft.
Székhely: 1085 Budapest, Baross utca 4. 3/14.
Adószám: 12336757242
Értékelési részszempont Ajánlat
1.a. Vállalási ár (nettó Ft) 636.580
1.b. Főzőkonyha bérleti díjára tett többlet vállalási ár (Ft/ hó) 0
2. A szerződés teljesítésében részt vevő élelmezésvezető tapasztalata (év) 2
3. A szerződés teljesítésében részt vevő diétás szakács tapasztalata (év) 3
4. Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság (10 élelmezési napra számítva), amit a beadott nyersanyag kiszabatok alapján értékelünk. igen
5. Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga a bemutatott étlaptervek alapján 100
2. rész:
1. Ajánlattevő:
Név: Ebédfutár Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely: 3527 Miskolc, József Attila út 25-27. 4627/20/A/1
Adószám: 13292203205
Értékelési részszempont Ajánlat
1.a. Vállalási ár (nettó Ft) 42.816
2. A szerződés teljesítésében részt vevő élelmezésvezető tapasztalata (év) 5
3. A szerződés teljesítésében részt vevő diétás szakács tapasztalata (év) 5
4. Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság (10 élelmezési napra számítva), amit a beadott nyersanyag kiszabatok alapján értékelünk. igen
5. Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga a bemutatott étlaptervek alapján 88
2. Ajánlattevő:
Név: Mátra Party Kft.
Székhely: 1085 Budapest, Baross utca 4. 3/14.
Adószám: 12336757242
Értékelési részszempont Ajánlat
1.a. Vállalási ár (nettó Ft) 63.600
2. A szerződés teljesítésében részt vevő élelmezésvezető tapasztalata (év) 2
3. A szerződés teljesítésében részt vevő diétás szakács tapasztalata (év) 3
4. Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság (10 élelmezési napra számítva), amit a beadott nyersanyag kiszabatok alapján értékelünk. igen
5. Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga a bemutatott étlaptervek alapján 100
A 2. rész vonatkozásában a közbeszerzési eljárás eredménytelen a Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja alapján, tekintettel arra, hogy a 2. részben kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § szerint.

VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/04/16 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
3 szükség szerinti számban ismételje meg, ha ez a hirdetmény kizárólag előzetes tájékoztatás céljára szolgál
4 ha az információ ismert
5 ezt az információt akkor adja meg, ha a hirdetmény eljárás meghirdetésére irányul
6 amennyire az információ már ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
8 opcionális információ
9 ezt az információt csak előzetes tájékoztató esetében adja meg
10 ezt az információt csak eljárás eredményéről szóló tájékoztató esetében adja meg
14 eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató esetében ezt az információt olyan mértékben adja meg, amennyire már ismert
15 ezt az információt itt vagy – adott esetben – az ajánlattételi felhívásban adja meg

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő ok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  A korábbi szolgáltatás megismétlését jelentő új szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Szolgáltatások különösen kedvező feltételek mellett történő beszerzése
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szolgáltatótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)