Közbeszerzési Értesítő száma: | 2021/196 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Árubeszerzés |
Hirdetmény típusa: | Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL |
Eljárás fajtája: | Nyílt eljárás |
Közzététel dátuma: | 2021.10.11. |
Iktatószám: | 18803/2021 |
CPV Kód: | 38127000-1 |
Ajánlatkérő: | Kaposvár Megyei Jogú Város Önkormányzata |
Teljesítés helye: | HU232 |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | |
Nyertes ajánlattevő: | |
Ajánlatkérő típusa: | Regionális vagy helyi hatóság |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | Általános közszolgáltatások |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 38127000-1 |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 38120000-2 |
Környezeti levegő vizsgálatára kialakított mérőállomás, beépített, folyamatos üzemű gázelemzőkkel (SO2, NO/NO2/NOx, CO, O3, nagy térfogatáramú PM mintavevő) és szálló por monitorral/monitorokkal (PM10 és PM2,5), meteorológiai egységgel, a gázelemzők működtetését biztosító berendezésekkel (gázkeverővel, null-gáz generátorral, a rendszeres ellenőrzéshez szükséges tanúsított anyagmintákkal), adatgyűjtő és adatfeldolgozó rendszerrel.
A nyertes ajánlattevő feladatát képezik az alábbiak:
I. Telepítés: Megfelelő aljzat kiépítése és az áramellátás kialakítása.
II. A mérőállomás felszerelés szállítása:
1. Környezeti SO2 -gázelemző, 1 db.
2. Környezeti CO – gázelemző, 1 db.
3. Környezeti NO/NO2/NOx – gázelemző, 1 db.
4. Környezeti O3 – gázelemző, 1 db.
5. Szállópor monitorok - PM10 (1 db.) és PM2.5 (1 db.)
6. Kalibrátor, 1 db.
7. Null-levegő generátor, 1 db.
8. Gázpalack reduktorral, 1 db.
9. Mintavevő rendszer, 1 db.
10. Meteorológiai egység, árboccal, 1 db.
11. Adatgyűjtő, adatfeldolgozó rendszer, 1 db.
12. Mérőkonténer, 1 db.
III. Karbantartás:
Kötelező helyszíni karbantartás félévente 1 alkalommal 2026. december 31.-ig.
Kötelező jótállás: 12 hónap. Ezen felül vállalt minimum 0, maximum 12 hónapnyi (többlet) jótállás értékelés keretében kerül figyelembevételre.
A jótállási időtartam alatt helyszíni szervizszolgáltatás ellátása, melynek a meghibásodás nyertes ajánlattevő felé való közlésétől számított minimum 24, maximum 72 órán belüli megkezdése értékelés keretében kerül figyelembevételre.
Ajánlatkérő – a Kbt. 132. § (1) bekezdésében foglaltak alapján – sajátos feltételként előírja, hogy a nyertes ajánlattevőnek legkésőbb a szerződés megkötésekor rendelkeznie kell „műszerek kereskedelme és szervize” alkalmazási területre kiterjedő ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási, vagy ezzel egyenértékű, bármely nemzeti rendszerben akkreditált szervezettől származó tanúsítvánnyal. A nyertes ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjában érvényes, a nevére szóló tanúsítvány másolati példányát legkésőbb a szerződéskötés időpontjára az ajánlatkérő részére benyújtani. Közös ajánlattétel esetén – szerződéskötéskor – az előírt követelménynek együttesen kell megfelelni. Az előírt tanúsítvány igazolása határidőre történő rendelkezésre bocsátásának elmaradása a szerződéskötéstől való visszalépésnek minősül.
Ajánlatkérő – a Kbt. 132. § (1) bekezdésében foglaltak alapján – sajátos feltételként előírja, hogy a nyertes ajánlattevőnek rendelkeznie kell a gyártótól származó, a megajánlott készülékekre és szoftverekre vonatkozó, Magyarországra érvényes kereskedelmi és szerviz jogosultsággal. A nyertes ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjában igazolni az előbbieket, és a jogosultságot igazoló dokumentumok másolati példányát legkésőbb a szerződéskötés időpontjára az ajánlatkérő részére benyújtani. Közös ajánlattétel esetén – szerződéskötéskor – az előírt követelménynek együttesen kell megfelelni. Az előírt jogosultság igazolása határidőre történő rendelkezésre bocsátásának elmaradása a szerződéskötéstől való visszalépésnek minősül.
A részletes műszaki leírás a közbeszerzési dokumentációban.
Amennyiben a közbeszerzési dokumentáció bármelyik része valamilyen gyártmányú, típusú, eredetű dologra, eljárásra, védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, származásra vagy gyártási folyamatra való hivatkozást tartalmaz, úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 46. § (3) bekezdés alapján.
2 3. Helyszíni szervizszolgáltatás megkezdése (a meghibásodás bejelentésétől számított minimum 24 óra, maximum 72 óra) 5
3 4. A többletjótállás időtartama (hónap). (A kötelezően előírt 12 hónapon felül vállalt további jótállás időtartama, minimum 0, maximum 12 hónap) 10
● az eljárás ajánlattételi (párbeszéd) szakaszában nem nyújtottak be az ajánlattételi határidőben legalább két ajánlatot (megoldási javaslatot) [Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pont].;
Figyelemmel az EU-s forrásból megvalósuló közbeszerzések magas auditkockázatára ajánlatkérő a vonatkozó közbeszerzési iránymutatások miatt az ajánlati felhívás II.2.14) További információk pontjába a következőt írta elő: „3. Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját alkalmazza.”
A Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pont alapján az ajánlatkérő eredménytelenné nyilváníthatja az eljárást, ha a hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás kivételével – egy szakaszból álló eljárásban vagy több szakaszból álló eljárás ajánlattételi (párbeszéd) szakaszában nem nyújtottak be az ajánlattételi határidőben legalább két ajánlatot (megoldási javaslatot), vagy több szakaszból álló eljárás részvételi szakaszában a részvételi határidőben legalább két részvételi jelentkezést;
Fentiekre figyelemmel a Döntéshozó döntése:
A közbeszerzési eljárás a beérkezett ajánlat bírálata nélkül eredménytelen a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pont alapján, tekintettel arra, hogy az eljárást megindító felhívásban előírásra került a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pont szerinti eredménytelenségi ok és az eljárásban az ajánlattételi határidő lejártáig egy ajánlatot nyújtottak be.
---
Benyújtott ajánlat:
Az ajánlattételi határidő lejártáig (2021. szeptember 14. napján 10:00 óra) 1 ajánlattevő nyújtott be ajánlatot:
Ajánlattevő neve: Green Lab Magyarország Mérnöki Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 2093 Budajenő Szőlőhegyi Utca 8.
Adószáma: 11118826213.
1.1. Ajánlati ár (nettó HUF): 50 693 069
1.2 Kötelező karbantartás díja a szükséges fogyóeszközökkel együtt (nettó HUF): 2 950 000
2. Az Országos Légszennyezettségi Mérőhálózatban alkalmazott Envista ARM szoftverrel 100% kompatibilis kommunikációs és monitoring szoftver (igen/nem): Igen
3. Helyszíni szervizszolgáltatás megkezdése (a meghibásodás bejelentésétől számított minimum 24 óra, maximum 72 óra): 24
4. A többletjótállás időtartama (hónap) (A kötelezően előírt 12 hónapon felül vállalt további jótállás időtartama, minimum 0, maximum 12 hónap): 12