Ezúton értesítjük az ajánlatkérőket (illetve a nevükben eljáró megbízott képviselőket), hogy az EHR rendszerben történő elektronikus hirdetmény-feladáskor automatikus kitöltéstámogató és űrlapellenőrző funkció került beépítésre, illetve a mai naptól élesítésre az alkalmazásban. Elektronikus szolgáltatásaink bővítésének célja a hirdetmény beküldésével összefüggő jogszabályi előírásoknak történő megfelelés támogatása és a típushibák kiszűrése. Az alkalmazás a nem megfelelően kitöltött hirdetmény beküldésekor hibát jelez (a hiba típusától függően ez lehet akadály típusú hiba, amely fennállásakor a hirdetmény nem küldhető be, vagy csak figyelemfelhívás).
Az űrlapellenőrző szabályrendszer jelenleg a következő hirdetményekre vonatkozik:
- a közösségi eljárásrend szerinti felhívások [ld. Ajánlati felhívás (1564/2005/EK rendelet II. számú melléklete), Ajánlati felhívás - egyes ágazatok (1564/2005/EK rendelet V. számú melléklete),
- az egyszerű eljárás ajánlattételi felhívása [ld. 5/2009. (III.31.) IRM rendelet 3. számú melléklete],
- tájékoztató a hirdetmény visszavonásáról, módosításáról és az ajánlattételi határidő meghosszabbításáról [5/2009. (III.31.) IRM rendelet 4. számú melléklete].
Kérjük, hogy az alkalmazás működése során tapasztalt hibákat - a hiba, illetve a hibajelenség körülményeinek pontos megjelölésével - írásban juttassák el szervezetünk részére a hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu címre. Munkatársaink megteszik a szükséges intézkedéseket ezek mihamarabbi kiküszöbölése érdekében. Addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
[Archív] Kitöltés támogatása hirdetmény-feladáskor az EHR-ben
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy elektronikus szolgáltatásaink bővítése érdekében az Elektronikus Hirdetménykezelő Rendszerben történő hirdetmény-feladáskor néhány hirdetménytípus esetén kitöltéstámogató és űrlapellenőrző funkció került élesítésre. Célunk a hirdetmény beküldésével összefüggő jogszabályi előírásoknak történő megfelelés támogatása és a típushibák kiszűrése.