Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2022/186
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Tájékoztató a szerződés módosításáról/2020 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma: 2022.09.23.
Iktatószám: 20319/2022
CPV Kód: 33183000-6
Ajánlatkérő: Országos Mozgásszervi Intézet
Teljesítés helye: Országos Orvosi Rehabilitációs Intézet telephely,1121 Budapest, Szanatórium utca 19.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő: Leonardo SNS Kft.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Országos Mozgásszervi Intézet
Nemzeti azonosítószám: 15846042241
Postai cím: Frankel Leó Út 25-29
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1023
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Kummerné Csürke Ildikó
Telefon: +36 13911909
E-mail: Csurke.Ildiko@omint.hu
Fax: +36 13911900
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.omint.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.omint.hu/
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: 3D-s erőplató rendszer beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000200082022
II.1.2)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33183000-6
II.1.3) A szerződés típusa   Építési beruházás x Árubeszerzés   Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1)
Elnevezés: 3D-s erőplató rendszer beszerzése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33183000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés helye: Országos Orvosi Rehabilitációs Intézet telephely,1121 Budapest, Szanatórium utca 19.
II.2.4)
A közbeszerzés mennyisége: Az erőplató rendszer elemei:
- 2 db erőplató (minimum )
- 2 db analóg kábel (minimum)
- 2 db, de erőplatónként 1 db (minimum) analóg-digitális illesztő, ami az erőplatót a számítógépes munkaállomáshoz illeszti (elfogadható, ha ez az elem az erőplatóba eleve beépített)
- 2 db, de erőplatónként 1 db (minimum) USB port kábel
- 1 db feldolgozó számítógépes munkaállomás a műszaki leírásban meghatározott szotfverekkel
Érvényes ajánlatot csak a teljes mennyiségre lehet tenni.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a beüzemelés, az összesen 24 óra próbaüzem, a jótállás és a betanítás költségeit is.
Az ajánlati ár tartalmazza egy évi támogatás (support) árát is.
Kötelező jótállás az erőplató eszközökre: 5 év
Adásvételi szerződés megkötése.
A szerződés időtartama 90 + 30 nap (ebből 90 nap a szállítás, 30 nap a beüzemelés és a betanítás időtartama) + a kötelező 5 éves jótállás időtartama.
A beszerzésre kerülő erőplató eszközöknek integrálhatóknak kell lenniük a Vicon optikai mozgáselemző eszközzel.
A közbeszerzési eljárásban megkötött szerződésnek a teljesítés időtartama alatt mindvégig a Támogató Okiratban és mellékleteiben, valamint az ÁSZF-ben foglaltakkal kell összhangban lenniük, ezért a szerződő felek a szerződésben kötelesek vállalni, hogy a szerződésüket szükség esetén az összhang megteremtése érdekében módosítják.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 120
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
15198 / 2022 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: 3D-s erőplató rendszer beszerzése
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1)
A szerződés megkötésének dátuma: 2022/07/11 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Leonardo SNS Kft.
Nemzeti azonosítószám: 11917168241
Postai cím: Szőlőkert Utca 4
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1033
Ország: Magyarország
E-mail: info@leonardo.sns.hu
Telefon: +36 12500165
Internetcím(ek): (URL) www.leonardo.sns.hu
Fax: +36 12500165
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 18799000
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33183000-6
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33183000-6
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés helye: Országos Orvosi Rehabilitációs Intézet telephely,1121 Budapest, Szanatórium utca 19.
VI.1.4)
A közbeszerzés mennyisége: Az erőplató rendszer elemei:
- 2 db erőplató (minimum )
- 2 db analóg kábel (minimum)
- 2 db, de erőplatónként 1 db (minimum) analóg-digitális illesztő, ami az erőplatót a számítógépes munkaállomáshoz illeszti (elfogadható, ha ez az elem az erőplatóba eleve beépített)
- 2 db, de erőplatónként 1 db (minimum) USB port kábel
- 1 db feldolgozó számítógépes munkaállomás a műszaki leírásban meghatározott szotfverekkel
Érvényes ajánlatot csak a teljes mennyiségre lehet tenni.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a beüzemelés, az összesen 24 óra próbaüzem, a jótállás és a betanítás költségeit is.
Az ajánlati ár tartalmazza egy évi támogatás (support) árát is.
Kötelező jótállás az erőplató eszközökre: 5 év
Adásvételi szerződés megkötése.
A szerződés időtartama 90 + 30 nap (ebből 90 nap a szállítás, 30 nap a beüzemelés és a betanítás időtartama) + a kötelező 5 éves jótállás időtartama.
A beszerzésre kerülő erőplató eszközöknek integrálhatóknak kell lenniük a Vicon optikai mozgáselemző eszközzel.
A közbeszerzési eljárásban megkötött szerződésnek a teljesítés időtartama alatt mindvégig a Támogató Okiratban és mellékleteiben, valamint az ÁSZF-ben foglaltakkal kell összhangban lenniük, ezért a szerződő felek a szerződésben kötelesek vállalni, hogy a szerződésüket szükség esetén az összhang megteremtése érdekében módosítják.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 120
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 20678800
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Leonardo SNS Kft.
Nemzeti azonosítószám: 11917168241
Postai cím: Szőlőkert Utca 4
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1033
Ország: Magyarország
E-mail: info@leonardo.sns.hu
Telefon: +36 12500165
Internetcím(ek): (URL) www.leonardo.sns.hu
Fax: +36 12500165
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2022/09/16 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt): 2.1. Az adásvételi szerződés II. fejezet 2.1. pontja a következőkkel egészül ki:
„Eladó továbbá kötelezettséget vállal a felsorolt fogyóeszközök leszállítására:
Egységár nettó/db teljes mennyiség Ár összesen nettó
Aktivitás mérő elektróda 66 4 500 297 000
Ingerlő elektróda 450 900 405 000
Újratölthető, AA méretű akkumulátor stimulátorba 1 050 36 37 800
RCA kábel 380 000 3 1 140 000

2.2. Az adásvételi szerződés II. fejezet a következő, 2.9. ponttal egészül ki:
„ A fogyóeszközök teljes mennyiségének és az RCA kábelek leszállítása az erőplató rendszer leszállításával egyidejűleg esedékes.
A teljes mennyiség egyidejű leszállítására tekintettel az elektródáknak szállításkor legalább 48 hónap garanciával kell rendelkezniük.”

2.3. Az Adásvételi szerződés IV. fejezet az alábbi 4.1.6- 4.1.9. és 4.2. pontokkal egészül ki:
4.1.6. 900 db ingerlő elektróda
Nettó egységár: 450 HUF
Nettó összesen: 405 000 HUF
ÁFA, 27%: 109 350 HUF
Bruttó: 514 350 HUF
4.1.7. 4 500 db aktivitást mérő elektróda
Nettó egységár: 66 HUF
Nettó összesen: 297 000 HUF
ÁFA, 27%: 80 190 HUF
Bruttó: 377 190 HUF


4.1.8. 36 db akkumulátor
Nettó egységár: 1 050 HUF
Nettó összesen: 37 800 HUF
ÁFA, 27%: 10 206 HUF
Bruttó: 48 006 HUF
4.1.9. 3 db RCA kábel
Nettó egységár: 380 000 HUF
Nettó összesen: 1 140 000 HUF
ÁFA, 27%: 307 800 HUF
Bruttó: 1 447 800 HUF
4.2. A fogyóeszközök vételára összesen:
Nettó: 1 879 800 HUF
ÁFA, 27% 507 546 HUF
Bruttó: 2 387 346 HUF

2.4. Az Adásvételi szerződés IV. fejezet 4.3. pontja a következőképpen változik:
4.3. Vételár mindösszesen:
Nettó: 20 678 800 HUF
ÁFA 27%: 5 583 276 HUF
Bruttó: 26 262 076 HUF

2.5. Az Adásvételi szerződés IV. fejezet 4.5. pontja a következőképpen változik ( a módosítás kurzívan szedve):
4.5. Vevő előleget nem fizet. Eladó az erőplató rendszer vonatkozásában egy számla kiállítására jogosult a Vevő által aláírt, az üzembe helyezést, illetve valamennyi előírt kötelezettség teljesítését igazoló, a számla mellékletét képező teljesítésigazolás átadását követően. Eladó szerződésszerű teljesítésének elismeréséről legkésőbb az Eladó teljesítésétől számított 15 napon belül írásban nyilatkozik a Kbt. 135. § (1) bekezdésének megfelelően.
Eladó tudomásul veszi, hogy az általa kibocsátandó számlának a mindenkor hatályos jogszabályokban előírt formai és tartalmi követelményeknek meg kell felelnie.
Eladó – a teljes mennyiség egyidejű leszállítására tekintettel ugyancsak egy számla kiállítására jogosult a szállítólevél Vevő általi igazolását követő 15 napon belül.
2.6. Az Adásvételi szerződés VI. fejezet 6.2. helyébe a következő rendelkezés lép:
6.2.Eladó az 1. részben kötött szerződés tárgyát képező erőplató rendszert alkotó eszközökre 60 hónap (kötelező) teljes körű jótállást vállal.
Eladó az 1. számú szerződésmódosítás tárgyát képező fogyóeszközökre 12 hónap jótállást vállal. Az elektróda fogyóeszközöket (aktivitást mérő és ingerlő elektródák) a Vevő nem köteles átvenni, ha a termék a gyári jótállási idő -2023. december 31.- napjánál korábbi lejáratú. Ez esetben a teljesítés hibás teljesítésnek minősül.
2.7. Az Adásvételi szerződés VI. fejezete az alábbi, 6.7. ponttal egészül ki:
6.7. Szerződő felek egyező értelmezése szerint a 6.3-6.6. pontok értelemszerűen csak az erőplató rendszerre vonatkoznak.
2.8. Egyebekben az Adásvételi szerződés változatlan.
Szerződő Felek egyező véleménye szerint az Adásvételi szerződés módosításának a Kbt. 141. § alapján akadálya nincs, azt a Kbt. 141. § (2) bekezdés a) pontjára alapítják.
Esetünkben az alapszerződés ellenértékét – mely nettó 18 799 000 HUF – alapul véve, a módosítás ellenértéke nem haladja meg az eredeti szerződéses érték nettó 10%-t.
A szerződés jellege pedig változatlan, adásvételi szerződés.
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: Az e szerződésmódosítás tárgyát képező eszközök beszerzése végett a fenti számon megindított közbeszerzési eljárás 2. része ajánlatok híján eredménytelen lett, az eszközbeszerzéssel támogatott kutatás pedig ezek nélkül az eszközök nélkül nem valósulhat meg.
Vevő szerződésmódosítási igénye ezért a fenti tárgyú közbeszerzés 1. része keretében beszerzett erőplató rendszerekhez kapcsolódó – azok eredményeinek mérését szolgáló, valamint egyéb tartozéknak minősülő - fogyóeszközök beszerzésére irányul, ezért ezekre vonatkozó árajánlatot kért az 1. részben nyertes Eladótól. Az Eladó által megadott egységárakat a Vevő elfogadta.

A módosítás jogszabályi alapja:
x Kbt. 141. § (2) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
  Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 18799000 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 20678800 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
A szerződésmódosítás aláírásának dátuma: 2022.09.16.
VII.2)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2022/09/21 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben