Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: 15735588209
Postai cím: Piac Utca 20.
Postai irányítószám: 4024
Kapcsolattartó személy: Paróczai Bernadett
E-mail: papp.klara@ph.debrecen.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.debrecen.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: Latinovits Színház belső kialakítása
Hivatkozási szám: EKR001409482021
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 39000000-2 | |
II.1.3) A szerződés típusa
II.1.4) Rövid meghatározás:
A Latinovits Színház belső kialakítása bútorok és berendezési tárgyak beszerzésével.
1 - Kulturális Inkubátor - bútorok és berend. tárgyak
„Latinovits Színház belső kialakítása” tárgyú projekt keretében bútorok és berendezési tárgyak beszerzése - Kulturális Inkubátor
A színház működéséhez szükséges eszközök beszerzése, amely magába foglalja az irodák, öltözők, kiszolgáló helyiségek berendezési tárgyait.
Számszerű mennyiségi adatok: A további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott összesen 349 db bútor és 160 db berendezési tárgy 40 különféle tételben, a további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott specifikációval.
A karakterkorlátra tekintettel az eszközök tételesen kimutatott megnevezése és mennyisége a Közbeszerzési dokumentumokban került rögzítésre. (A meghatározott darabszám alatt Ajánlatkérő a műszaki specifikációban szereplő valamennyi termék mennyiségi egységének darabszámát érti.)
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden, a teljes körű teljesítéshez szükséges járulékos költségeket:
- az Eladót terhelő, a termékekkel kapcsolatos mindennemű adó (kivéve ÁFA), vám, illeték, járulékfizetési kötelezettség költségeit,
- a termékek előállításával, bármely harmadik személytől történő beszerzésével összefüggő költséget és kockázatot, továbbá a csomagolási költséget;
- a raktározási, fuvarozási, a fuvarjárműről történő lerakodási és onnét a teljesítési helyszínre történő berakodási költséget és kockázatot, az összeszerelés díját és telepítés díját.
2 - Képzési Központ és Értéktár - bútorok és ber. t.
„Latinovits Színház belső kialakítása” tárgyú projekt keretében bútorok és berendezési tárgyak beszerzése - Képzési Központ és Értéktár
A színház működéséhez szükséges eszközök beszerzése, amely magába foglalja az irodák, öltözők, kiszolgáló helyiségek berendezési tárgyait.
Számszerű mennyiségi adatok: A további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott összesen 334 db bútor és 105 db berendezési tárgy 31 különféle tételben, a további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott specifikációval.
A karakterkorlátra tekintettel az eszközök tételesen kimutatott megnevezése és mennyisége a Közbeszerzési dokumentumokban került rögzítésre. (A meghatározott darabszám alatt Ajánlatkérő a műszaki specifikációban szereplő valamennyi termék mennyiségi egységének darabszámát érti.)
Ajánlatkérő felhívja a Tisztelt Ajánlattevők figyelmét, hogy ha a felhívás, vagy a rendelkezésre bocsátott további közbeszerzési dokumentumok meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmazhatnak, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és akár szerepel a megnevezés mellett, akár nem, azokkal Ajánlatkérő – a Kbt. 58. § (4) bekezdésében hivatkozott a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet (a továbbiakban: 321/2015. (X. 30.) Korm. rend.) 46. § (3) bekezdése alapján – egyenértékű megajánlásokat elfogad. Az egyenértékűség igazolása tekintetében a 321/2015. (X. 30.) Korm. rend. 46. § (4)-(6) bekezdései az irányadóak.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 138147407 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: Kulturális Inkubátor - bútorok és berend. tárgyak
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 39110000-6 | |
További tárgyak: | 39113600-3 | |
| 39130000-2 | |
| 39143310-2 | |
| 39515000-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321 A teljesítés fő helyszíne: 4024 Debrecen, Csapó utca 30. hrsz.: 8439/2 (Fórum Debrecen Bevásárló és szórakoztató Központ)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
„Latinovits Színház belső kialakítása” tárgyú projekt keretében bútorok és berendezési tárgyak beszerzése - Kulturális Inkubátor
A színház működéséhez szükséges eszközök beszerzése, amely magába foglalja az irodák, öltözők, kiszolgáló helyiségek berendezési tárgyait.
Számszerű mennyiségi adatok: A további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott összesen 349 db bútor és 160 db berendezési tárgy 40 különféle tételben, a további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott specifikációval.
A karakterkorlátra tekintettel az eszközök tételesen kimutatott megnevezése és mennyisége a Közbeszerzési dokumentumokban került rögzítésre. (A meghatározott darabszám alatt Ajánlatkérő a műszaki specifikációban szereplő valamennyi termék mennyiségi egységének darabszámát érti.)
Ajánlatkérő felhívja a Tisztelt Ajánlattevők figyelmét, hogy ha a felhívás, vagy a rendelkezésre bocsátott további közbeszerzési dokumentumok meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmazhatnak, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és akár szerepel a megnevezés mellett, akár nem, azokkal Ajánlatkérő – a Kbt. 58. § (4) bekezdésében hivatkozott a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet (a továbbiakban: 321/2015. (X. 30.) Korm. rend.) 46. § (3) bekezdése alapján – egyenértékű megajánlásokat elfogad. Az egyenértékűség igazolása tekintetében a 321/2015. (X. 30.) Korm. rend. 46. § (4)-(6) bekezdései az irányadóak.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden, a teljes körű teljesítéshez szükséges járulékos költségeket:
- az Eladót terhelő, a termékekkel kapcsolatos mindennemű adó (kivéve ÁFA), vám, illeték, járulékfizetési kötelezettség költségeit,
- a termékek előállításával, bármely harmadik személytől történő beszerzésével összefüggő költséget és kockázatot, továbbá a csomagolási költséget;
- a raktározási, fuvarozási, a fuvarjárműről történő lerakodási és onnét a teljesítési helyszínre történő berakodási költséget és kockázatot, az összeszerelés díját és telepítés díját.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül legalább 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett tapasztalattal rendelkezik (igen/nem) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: ROHU445 CBC Incubator
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Képzési Központ és Értéktár - bútorok és ber. t.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 39110000-6 | |
További tárgyak: | 39113600-3 | |
| 39130000-2 | |
| 39143310-2 | |
| 39515000-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321 A teljesítés fő helyszíne: 4024 Debrecen, Csapó utca 30. hrsz.: 8439/2 (Fórum Debrecen Bevásárló és szórakoztató Központ)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
„Latinovits Színház belső kialakítása” tárgyú projekt keretében bútorok és berendezési tárgyak beszerzése - Képzési Központ és Értéktár
A színház működéséhez szükséges eszközök beszerzése, amely magába foglalja az irodák, öltözők, kiszolgáló helyiségek berendezési tárgyait.
Számszerű mennyiségi adatok: A további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott összesen 334 db bútor és 105 db berendezési tárgy 31 különféle tételben, a további közbeszerzési dokumentumokban meghatározott specifikációval.
A karakterkorlátra tekintettel az eszközök tételesen kimutatott megnevezése és mennyisége a Közbeszerzési dokumentumokban került rögzítésre. (A meghatározott darabszám alatt Ajánlatkérő a műszaki specifikációban szereplő valamennyi termék mennyiségi egységének darabszámát érti.)
Ajánlatkérő felhívja a Tisztelt Ajánlattevők figyelmét, hogy ha a felhívás, vagy a rendelkezésre bocsátott további közbeszerzési dokumentumok meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmazhatnak, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és akár szerepel a megnevezés mellett, akár nem, azokkal Ajánlatkérő – a Kbt. 58. § (4) bekezdésében hivatkozott a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet (a továbbiakban: 321/2015. (X. 30.) Korm. rend.) 46. § (3) bekezdése alapján – egyenértékű megajánlásokat elfogad. Az egyenértékűség igazolása tekintetében a 321/2015. (X. 30.) Korm. rend. 46. § (4)-(6) bekezdései az irányadóak.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden, a teljes körű teljesítéshez szükséges járulékos költségeket:
- az Eladót terhelő, a termékekkel kapcsolatos mindennemű adó (kivéve ÁFA), vám, illeték, járulékfizetési kötelezettség költségeit,
- a termékek előállításával, bármely harmadik személytől történő beszerzésével összefüggő költséget és kockázatot, továbbá a csomagolási költséget;
- a raktározási, fuvarozási, a fuvarjárműről történő lerakodási és onnét a teljesítési helyszínre történő berakodási költséget és kockázatot, az összeszerelés díját és telepítés díját.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül legalább 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett tapasztalattal rendelkezik (igen/nem) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: ROHU446 EduCultCentre
II.2.14) További információ:
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2021 /S 218 - 573458
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)