Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Közbeszerzési Hatóság

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/128
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 KÉ
Eljárás fajtája: Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2019.07.05.
Iktatószám: 10877/2019
CPV Kód: 30200000-1
Ajánlatkérő: XVI.kerület Kertvárosi EgészségügyiSzolgálata
Teljesítés helye: Megrendelő székhelye: 1163 Bp. Tekla u. 2/c.;Megrendelő székhelye: 1163 Bp. Tekla u. 2/c.;Megrendelő székhelye: 1163 Bp. Tekla u. 2/c.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő: NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság;ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság;Béker-Soft Informatika Kft.
Ajánlatkérő típusa: Regionális/helyi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: XVI.kerület Kertvárosi EgészségügyiSzolgálata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_73692937
Postai cím: Tekla Utca 2/c
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1163
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Murvai László
Telefon: +36 209286041
E-mail: murvai.laszlo@saldo.hu
Fax: +36 12379813
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.szakrendelo16.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000083142019/reszletek
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.
  Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
x Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
  Egyéb:
I.4 ) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
I.5 ) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Informatikai eszközök beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000083142019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
1. rész:
• 55 db munkaállomás (előretelepített magyar nyelvű Windows 10 Pro 64bit - vagy azzal egyenértékű - operációs rendszerrel)
• 55 db monitor
Kizárólag új (korábban még üzembe nem helyezett) eszközök ajánlhatóak.
Az eszközök vonatkozásában feltétel a teljes integráltság, a maximális kompatibilitás, a komponensek hibamentes együttműködő képessége és a gyártói szerviz-támogatottság.
Vételi opciós szolgáltatások (részletezés a műszaki leírásban):
• Hardverelemek üzembe helyezése
• Medikai szoftverek telepítése
• Tesztelés
Az eszközökre minimum 12 hónap garancia (jótállás) vállalása szükséges.
A vállalt jótállás időtartama alatt térítésmentesen biztosítani kell a 24 órás helpdesk szolgáltatást, és a hibabejelentéstől számított 6 órán belül a hibaelhárítás megkezdését.
2. rész:
• 4 db laptop (előretelepített magyar nyelvű Windows 10 Pro 64bit - vagy azzal egyenértékű - operációs rendszerrel)
Kizárólag új (korábban még üzembe nem helyezett) eszközök ajánlhatóak.
Vételi opciós szolgáltatások (részletezés a műszaki leírásban):
• Hardverelemek üzembe helyezése
• Medikai szoftverek telepítése
• Tesztelés
Az eszközökre minimum 12 hónap garancia (jótállás) vállalása szükséges.
A vállalt jótállás időtartama alatt térítésmentesen biztosítani kell a 24 órás helpdesk szolgáltatást, és a hibabejelentéstől számított 6 órán belül a hibaelhárítás megkezdését.
3. rész:
• 1 db leletező munkaállomás (előtelepített operációs rendszerrel: Windows 10 Pro 64 bit Magyar nyelvű, 1 db. adminisztrációs monitorral, 2 db. leletező monitorral)
Kizárólag új (korábban még üzembe nem helyezett) eszközök ajánlhatóak.
Az eszközök vonatkozásában feltétel a teljes integráltság, a maximális kompatibilitás, a komponensek hibamentes együttműködő képessége és a gyártói szerviz-támogatottság.
Vételi opciós szolgáltatások (részletezés a műszaki leírásban):
• Hardverelemek üzembe helyezés
• Medikai szoftverek telepítése
• Tesztelés
Az eszközökre minimum 12 hónap garancia (jótállás) vállalása szükséges.
A vállalt jótállás időtartama alatt térítésmentesen biztosítani kell a 24 órás helpdesk szolgáltatást, és a hibabejelentéstől számított 6 órán belül a hibaelhárítás megkezdését.
A leletező munkaállomásra vonatkozó speciális követelmény: Siemens Multix Select Dr röntgen készülékkel, az Innomed Top-X DR DSM röntgen készülékkel, és a Főnix Pro és Főnix Divas medikai rendszerrel kompatibilis legyen.
II.1.5) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll igen
II.1.6) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 12507895 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) A közbeszerzés mennyisége
 
II.2.1)
Elnevezés: Munkaállomások és monitorok
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30213300-8
További tárgyak: 30231310-3
48624000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Megrendelő székhelye: 1163 Bp. Tekla u. 2/c.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
• 55 db munkaállomás (előretelepített magyar nyelvű Windows 10 Pro 64bit - vagy azzal egyenértékű - operációs rendszerrel)
• 55 db monitor
Kizárólag új (korábban még üzembe nem helyezett) eszközök ajánlhatóak.
Az eszközök vonatkozásában feltétel a teljes integráltság, a maximális kompatibilitás, a komponensek hibamentes együttműködő képessége és a gyártói szerviz-támogatottság.
Vételi opciós szolgáltatások (részletezés a műszaki leírásban):
• Hardverelemek üzembe helyezése
• Medikai szoftverek telepítése
• Tesztelés
Az eszközökre minimum 12 hónap garancia (jótállás) vállalása szükséges.
A vállalt jótállás időtartama alatt térítésmentesen biztosítani kell a 24 órás helpdesk szolgáltatást, és a hibabejelentéstől számított 6 órán belül a hibaelhárítás megkezdését.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Munkaállomás - SSD háttértár mérete (min. 120 GB, max. 256 GB) 5
2 Munkaállomás - operatív memória (min. 4 GB DDR4, max. 8 GB DDR4) 5
3 Monitor - képernyőméret (min. 19”, max. 24”) 5
4 Jótállás időszaka a munkaállomásokra és a monitorokra (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 10
5 Cseregép biztosítása a jótállás időszaka alatti meghibásodás esetére 5
  Költség szempont –
x Ár szempont – Nettó ajánlati összár Súlyszám - 70
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók leírása: A következő kiegészítő szolgáltatások vételi opcióként kerülnek meghatározásra: hardverelemek üzembe helyezése; medikai szoftverek telepítése; tesztelés.
A vételi opció lehívásáról az Ajánlatkérő a szerződéskötést követő 10 napon belül nyilatkozik.
A medikai szoftverek (Főnix-Pro-Divas Integrált Egészségügyi Rendszer Szoftver) telepítésére a Béker-Soft Informatika Kft. kizárólagos joggal rendelkezik, mivel a programok forráskódja, rendszerkulcsai és szervízkulcsai ezen társaság kizárólagos tulajdonát képezik. A szoftver telepítése kapcsán árajánlat és további egyeztetés a luczz@bsi.hu címen kérhető.
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.9) További információ:
A nyertes ajánlattevő a késedelmes teljesítés, illetve a meghiúsulás esetén kötbér fizetésére köteles. Továbbá Ajánlatkérő 5 % teljesítési biztosíték nyújtását, valamint 5% jótállási biztosíték nyújtását írja elő (garanciális visszatartással). Részletek a közbeszerzési dokumentumokban.
Az „ár” értékelési szempont alszempontjai: hardverek és szoftverek: 65; opciós szolgáltatások: 5.

II.2.1)
Elnevezés: Laptopok
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30213100-6
További tárgyak: 48624000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Megrendelő székhelye: 1163 Bp. Tekla u. 2/c.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
• 4 db laptop (előretelepített magyar nyelvű Windows 10 Pro 64bit - vagy azzal egyenértékű - operációs rendszerrel)
Kizárólag új (korábban még üzembe nem helyezett) eszközök ajánlhatóak.
Vételi opciós szolgáltatások (részletezés a műszaki leírásban):
• Hardverelemek üzembe helyezése
• Medikai szoftverek telepítése
• Tesztelés
Az eszközökre minimum 12 hónap garancia (jótállás) vállalása szükséges.
A vállalt jótállás időtartama alatt térítésmentesen biztosítani kell a 24 órás helpdesk szolgáltatást, és a hibabejelentéstől számított 6 órán belül a hibaelhárítás megkezdését.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Laptopok - SSD háttértár mérete (min. 120 GB, max. 256 GB) 5
2 Laptopok - operatív memória (min. 4 GB DDR4, max. 8 GB DDR4) 10
3 Jótállás időszaka a laptopokra (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 10
4 Cseregép biztosítása a jótállás időszaka alatti meghibásodás esetére 5
  Költség szempont –
x Ár szempont – Nettó ajánlati összár Súlyszám - 70
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók leírása: A következő kiegészítő szolgáltatások vételi opcióként kerülnek meghatározásra: hardverelemek üzembe helyezése; medikai szoftverek telepítése; tesztelés.
A vételi opció lehívásáról az Ajánlatkérő a szerződéskötést követő 10 napon belül nyilatkozik.
A medikai szoftverek (Főnix-Pro-Divas Integrált Egészségügyi Rendszer Szoftver) telepítésére a Béker-Soft Informatika Kft. kizárólagos joggal rendelkezik, mivel a programok forráskódja, rendszerkulcsai és szervízkulcsai ezen társaság kizárólagos tulajdonát képezik. A szoftver telepítése kapcsán árajánlat és további egyeztetés a luczz@bsi.hu címen kérhető.
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.9) További információ:
A nyertes ajánlattevő a késedelmes teljesítés, illetve a meghiúsulás esetén kötbér fizetésére köteles. Továbbá Ajánlatkérő 5 % teljesítési biztosíték nyújtását, valamint 5% jótállási biztosíték nyújtását írja elő (garanciális visszatartással). Részletek a közbeszerzési dokumentumokban.
Az „ár” értékelési szempont alszempontjai: hardverek és szoftverek: 65; opciós szolgáltatások: 5.

II.2.1)
Elnevezés: Leletező munkaállomás
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30213300-8
További tárgyak: 30231310-3
48624000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Megrendelő székhelye: 1163 Bp. Tekla u. 2/c.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
• 1 db leletező munkaállomás (előtelepített operációs rendszerrel: Windows 10 Pro 64 bit Magyar nyelvű, 1 db adminisztrációs monitorral, 2 db leletező monitorral)
Kizárólag új (korábban még üzembe nem helyezett) eszközök ajánlhatóak.
Az eszközök vonatkozásában feltétel a teljes integráltság, a maximális kompatibilitás, a komponensek hibamentes együttműködő képessége és a gyártói szerviz-támogatottság.
Vételi opciós szolgáltatások (részletezés a műszaki leírásban):
• Hardverelemek üzembe helyezés
• Medikai szoftverek telepítése
• Tesztelés
Az eszközökre minimum 12 hónap garancia (jótállás) vállalása szükséges.
A vállalt jótállás időtartama alatt térítésmentesen biztosítani kell a 24 órás helpdesk szolgáltatást, és a hibabejelentéstől számított 6 órán belül a hibaelhárítás megkezdését.
A leletező munkaállomásra vonatkozó speciális követelmény: Siemens Multix Select Dr röntgen készülékkel, az Innomed Top-X DR DSM röntgen készülékkel, és a Főnix Pro és Főnix Divas medikai rendszerrel kompatibilis legyen.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Munkaállomás - operatív memória (min. 8 GB DDR4, max. 16 GB DDR4) 5
2 Adminisztrációs monitor - képernyőméret (min. 21,5”, max. 24”) 5
3 Leletező monitorok - fényerő (min. 1000 cd/m2; max. 1200 cd/m2) 5
4 Leletező monitorok - kontrasztarány (min. 700:1; max. 900:1) 5
5 Jótállás időszaka a munkaállomásra és a monitorokra (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
6 Cseregép biztosítása a jótállás időszaka alatti meghibásodás esetére 5
  Költség szempont –
x Ár szempont – Nettó ajánlati összár Súlyszám - 70
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók leírása: A következő kiegészítő szolgáltatások vételi opcióként kerülnek meghatározásra: hardverelemek üzembe helyezése; medikai szoftverek telepítése; tesztelés.
A vételi opció lehívásáról az Ajánlatkérő a szerződéskötést követő 10 napon belül nyilatkozik.
A medikai szoftverek (Főnix-Pro-Divas Integrált Egészségügyi Rendszer Szoftver) telepítésére a Béker-Soft Informatika Kft. kizárólagos joggal rendelkezik, mivel a programok forráskódja, rendszerkulcsai és szervízkulcsai ezen társaság kizárólagos tulajdonát képezik. A szoftver telepítése kapcsán árajánlat és további egyeztetés a luczz@bsi.hu címen kérhető.
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.9) További információ:
A nyertes ajánlattevő a késedelmes teljesítés, illetve a meghiúsulás esetén kötbér fizetésére köteles. Továbbá Ajánlatkérő 5 % teljesítési biztosíték nyújtását, valamint 5% jótállási biztosíték nyújtását írja elő (garanciális visszatartással). Részletek a közbeszerzési dokumentumokban.
Az „ár” értékelési szempont alszempontjai: hardverek és szoftverek: 65; opciós szolgáltatások: 5.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  A Kbt. 117. § szerinti saját beszerzési szabályok szerinti eljárás
  Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett meghívásos eljárás
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
x Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
x A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti meghívásos eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti tárgyalásos eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
IV.1.2) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
IV.1.4) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.3) Információ az előzetes/időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást meghirdető felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes/időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Munkaállomások és monitorok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/05/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 8
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 8
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 8
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86314774
Postai cím: Telek Utca 7-9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1152
Ország: Magyarország
E-mail: palyazat@nador.hu
Telefon: +36 14705000
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 14705011
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 10507326242
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 9286755
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név: Freedom-Tech Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67033533
Postai cím: Petőfi Sándor Utca 48.
Város: Újlengyel
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2724
Ország: Magyarország
E-mail: freedom-tech@freedom-tech.hu
Telefon: +36 704591896
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele): 23444054213
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv igen
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: 10118900 Pénznem: HUF
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: IMG Solution Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_77250885
Postai cím: Lajos Utca 26.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1023
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 14894262241

Hivatalos név: Smart Info Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_78025020
Postai cím: Rákosi Út 174
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1162
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 13556587242

Hivatalos név: Infopolis Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_36429956
Postai cím: Szivárvány Utca 18
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4225
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 22648633209

Hivatalos név: NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86314774
Postai cím: Telek Utca 7-9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1152
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 10507326242

Hivatalos név: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67121553
Postai cím: Szakolcai Utca 7
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24909707206

Hivatalos név: Béker-Soft Informatika Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_80275121
Postai cím: Hengersor Utca 73
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1184
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 22729066243

Hivatalos név: Freedom-Tech Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67033533
Postai cím: Petőfi Sándor Utca 48.
Város: Újlengyel
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2724
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 23444054213

Hivatalos név: Bázis Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_69917664
Postai cím: Kankalin Utca 13.
Város: Kaposvár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 7451
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24179089214

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: Elnevezés: Laptopok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/05/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 6
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 6
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 6
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67121553
Postai cím: Szakolcai Utca 7
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: Magyarország
E-mail: info@etiam.hu
Telefon: +36 202635409
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 19996196
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24909707206
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 721240
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név: IMG Solution Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_77250885
Postai cím: Lajos Utca 26.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1023
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@imgsolution.hu
Telefon: +36 17000667
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 17000668
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele): 14894262241
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv igen
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: 725096 Pénznem: HUF
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: IMG Solution Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_77250885
Postai cím: Lajos Utca 26.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1023
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 14894262241

Hivatalos név: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67121553
Postai cím: Szakolcai Utca 7
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24909707206

Hivatalos név: Béker-Soft Informatika Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_80275121
Postai cím: Hengersor Utca 73
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1184
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 22729066243

Hivatalos név: Smart Info Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_78025020
Postai cím: Rákosi Út 174
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1162
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 13556587242

Hivatalos név: NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86314774
Postai cím: Telek Utca 7-9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1152
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 10507326242

Hivatalos név: Bázis Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_69917664
Postai cím: Kankalin Utca 13.
Város: Kaposvár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 7451
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24179089214

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 3 Rész száma: Elnevezés: Leletező munkaállomás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/05/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 5
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 5
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 5
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Béker-Soft Informatika Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_80275121
Postai cím: Hengersor Utca 73
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1184
Ország: Magyarország
E-mail: cegkapu@bsi.hu
Telefon: +36 12921023
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 12922123
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 22729066243
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 2499900
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név: NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86314774
Postai cím: Telek Utca 7-9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1152
Ország: Magyarország
E-mail: palyazat@nador.hu
Telefon: +36 14705000
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 14705011
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele): 10507326242
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv igen
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: 2121855 Pénznem: HUF
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: IMG Solution Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_77250885
Postai cím: Lajos Utca 26.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1023
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 14894262241

Hivatalos név: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67121553
Postai cím: Szakolcai Utca 7
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24909707206

Hivatalos név: Béker-Soft Informatika Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_80275121
Postai cím: Hengersor Utca 73
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1184
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 22729066243

Hivatalos név: NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86314774
Postai cím: Telek Utca 7-9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1152
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 10507326242

Hivatalos név: Bázis Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_69917664
Postai cím: Kankalin Utca 13.
Város: Kaposvár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 7451
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24179089214

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
VI.1.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásának napja:
2019/03/05 (éééé/hh/nn)
VI.1.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírásrészeként
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi intézkedések
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés
VI.1.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírás részeként
  Alkalmassági feltételként
  Védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés
VI.1.4) Fenntartott szerződés:
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
VI.1.5) További információk:
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/07/02 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges