A Püspökladány(kiz.)-Ebes(bez.) 31,250 km hosszú vasúti vonalszakasz (1792+50-2105+00 hmsz. között),nyíltvonalainak és állomások átmenő fővágányainak teljes átépítése v=160 km/h pályasebességre és 225 kNtengelyterhelésre.
160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pálya kiépítése ~ 32 km hosszon.A vasútállomások teljes vágányhálózatának korszerűsítése. 55 cm magasságú állomási peronok létesítése,aluljárók, liftek, perontetők építése, akadálymentes állomási környezet kialakítása. Térvilágítás kiépítése,0,4 kV-os villamos energiaellátás és felsővezetéki rend-szer korszerűsítése. Külön szintű vasúti-közútikeresztezések kialakítása. Zajvédő falak építése, P+R rendszer kialakítása, buszfordulók, buszmegállóklétesítése.
Állomási biztosítóberendezések (és áramellátás) építése, vonali biztosítóberendezések korszerűsítése. Újkábelalépítmény és kábelhálózat kiépítése az állomásokon és a vonalon. Integrált vasúti távközlő rendszer,korszerű utastájékoztató berendezések létesítése.
Főbb mennyiségek:
- Hézagnélküli vágány átépítése 60 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljjal a Püspökladány(kiz.) -Ebes(bez.) vasútvonal-szakaszon a nyíltvonali vágány és állomási átmenő fővágányok átépítése keretében: 66km.
- A vágány átépítésen belül 24 800 vm hosszban az al- és felépítmény átépítése alépítményjavító géplánccal,nagygépes technológiával.
- Kaba állomás átépítése során 5 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítése, 12 csoport új nagysugarúkitérő beépítése, 1 csoport új B60-XIV rendszerű kitérő beépítése, 1 csoport új B54-XIII rendszerű kitérőbeépítése.
Hajdúszoboszló állomás átépítése során 4 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítése, 12 csoport újnagysugarú kitérő beépítése, 9 csoport új és 4 csoport különböző B54-es rendszerű kitérő beépítése.
- Ebes állomás átépítése során 3 csoport új B60-XI rendszerű kitérő beépítése, 12 csoport új nagysugarúkitérő beépítése, és 2 csoport új B60-XIII rendszerű kitérő beépítése.
- A kitérők cseréje vagy beépítése mindhárom állomáson al- és felépítménnyel együtt valósul meg.
- Számítógép által vezérelt villamos váltófűtés kiépítése: 75 csoport kitérőben.
- 33,75 km biztosítóberendezési vonalkábel és 33,25 km erősáramú kábel építése és szerelése.
- 25 kV 50 Hz rendszerű váltakozó áramú nyíltvonali és állomási felsővezeték hálózat kiépítése: 95,2 km.
- Vasúti műtárgyak: 14 db kerethíd / áteresz, 2 db hídépítés / felszerkezet-csere.
- 3db peronaluljáró építése.
- Közúti felüljáró: 1 db (Kaba).
- A jelenlegi biztosítóberendezés (75 Hz jelfeladás mellett) átalakítása és üzembe helyezése az építésifázisoknak megfelelően: Kaba állomáson 32 csoport kitérőt, Hajdúszoboszló állomáson 32 csoport kitérőt: Ebesállomáson 17 csoport kitérőt vezérlő jelfogó függéses biztosító berendezés.
- Távközlő rendszer átalakítása 3 állomáson.
- Elektronikus biztosítóberendezés és távközkési hálózat kiépítése a teljes vonalszakaszon.
- 6 db esélyegyenlőséget biztosító sínkoronaszint + 55 cm magas peron építése, 6 db lift.
- Tervezési munkák a dokumentációban részletezettek szerint: pl. megvalósulási tervek, térképek elkészítése,kezelői lehatárolás terve, tervezői művezetés.
A feladatokat részletesen a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama