Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/164
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2019.08.27.
Iktatószám: 15974/2019
CPV Kód: 30000000-9
Ajánlatkérő: Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ
Teljesítés helye: HU333; HU333; HU333; HU333; HU333; HU333; HU333; HU333; HU333
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő: Balázs-Diák Kft.;Balázs-Diák Kft.;PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Balázs-Diák Kft.;ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság;PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Lumen Multimédia Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa: Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_58932634
Postai cím: Kossuth Tér 1
Város: Hódmezővásárhely
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6800
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Provics Ildikó
Telefon: +36 62795214
E-mail: ildiko.provics@kk.gov.hu
Fax: +36 62795214
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://kk.gov.hu/hodmezovasarhely
A felhasználói oldal címe (URL): https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000150422019/reszletek
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Informatikai és audiovizuális eszközök, szoftverek
Hivatkozási szám: EKR000150422019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30000000-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Informatikai eszközök és szoftverek, valamint audiovizuális eszközök beszerzése a Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ részére az EFOP-3.1.6., 4.1.2. és 4.1.3. projektekben, részekre történő ajánlattétellel az alábbi részekre:
1. rész: Látássérültek segédeszközei (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
2. rész: Interaktív tábla 1 db (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
3. rész: Kommunikációs segédeszközök fogyatékos tanulók számára (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
4. rész: A3 színes multifunkciós irodai berendezés 1 db (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
5. rész: Kommunikációs szoftverek (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
6. rész: Iratmegsemmisítő 1 db (EFOP-4.1.2-17-2017-00001)
7. rész: Audiovizuális és navigációs eszközök (EFOP-4.1.3-17-2017-000167)
8. rész: Kép- és hang megjelenítő eszközök (EFOP-4.1.3-17-2017-000167)
9. rész: Kép- és hangrögzítő eszközök (EFOP-4.1.3-17-2017-000167)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 1924060 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Látássérültek segédeszközei
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32324000-0
További tárgyak: 32332100-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Kozmutza Flóra Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Kollégium, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény
6800 Hódmezővásárhely, Kutasi út 34-36.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. rész: Látássérültek segédeszközei: Látássérült gyermekek képernyőről olvasását segítő 1 db eszköz, 1 db diktafon (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
Főbb paraméterek:
- Látássérült gyermekek képernyőről olvasását segítő eszköz, Model MagniLink S típus számítógéphez csatlakoztatható. Az iskola és az otthon, valamint a tantermek váltásakor könnyen szállítható, üzembe helyezhető. Könnyen és gyorsan lehet számítógéphez és/vagy monitorhoz csatlakoztatni. A szöveg felolvasására is alkalmas. Tölthető a számítógépről USB csatlakozással. Olyan táskája van, melybe a laptop és a kiegészítők is elhelyezhetők, szállíthatók. Csatlakozás: USB 3.0 (type C), HDMI; Kamera felbontás HD: 1280 x 720; FHD: 1920 x 1080 (1080 progressive scan); Nagyítási tartomány: HD: 1.4x-75x (15,4” widescreen) FHD: 1.1x-75x; Munkatávolság min. 31 cm.
- Diktafon: Monó digitális diktafon, Beépített memória: min. 4 GB, Beépített mikrofon: Monó, Felvételi formátum: HVXC/MP3, Lejátszási formátum: HVXC/MP3.
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.1.6-16-2017-00004
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

II.2.1)
Elnevezés: Interaktív tábla
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30231000-7
További tárgyak: 30237450-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Kozmutza Flóra Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Kollégium, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény
6800 Hódmezővásárhely, Kutasi út 34-36.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2. rész: Interaktív tábla 1 db (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
Főbb paraméterek:
Infravörös technológiájú Interaktív tábla, 87” 16:10, szárazon törölhető kerámiazománc acél mágneses felülettel, két felhasználós, gyorsgombok a tábla min. 2 oldalán, a min. 3 féle színű "vaktollat" és ujjat is felismerő felület, valós idejű képernyőn szerkesztés támogatása, 4 kezes felhasználás (tenyér és ujj közt is érzékeli a különbséget), Kompatibilis rendszerek: Windows 2000/XP/Vista/7/*Mac/*Linux, Első érzékelés max. 25 ms, folyamatos érzékelés max. 8 ms Pontosság: max 3 mm.
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.1.6-16-2017-00004
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

II.2.1)
Elnevezés: Kommunikációs segédeszközök
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30232000-4
További tárgyak: 32260000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Kozmutza Flóra Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Kollégium, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény
6800 Hódmezővásárhely, Kutasi út 34-36.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3. rész: Kommunikációs segédeszközök fogyatékos tanulók számára (EFOP-3.1.6-16-2017-00004):
- 1 db Kommunikátor
- 1 db Oktatási segédeszköz autizmusban szenvedő gyermekeknek
- 1 db Kapcsolót számítógéphez adaptáló eszköz, kivezetett egérgombokkal
Főbb paraméterek:
- Kommunikátor: Kommunikációs segédeszköz beszédzavarral küzdő gyermekek részére, hang kimenettel. A kijelzőn érintéssel lehet a ráccsal elválasztott részeket aktiválni. Minimum 100 üzenet kapacitás (20 billentyű, minden 1-es négyzet, és több felvételi szint). Már egy kis érintéssel is lehet a ráccsal elválasztott részeket aktiválni. Az eszköz több szintet tud és szintenként min. 20 üzenetet, amit a plusz öt fő rész egészít ki. Ez a fő rész ugyanazt az üzenetet adja minden szinten, így nem kell szintenként újra rögzíteni. súlya max 0,7 kg
- Oktatási segédeszköz autizmusban szenvedő gyermekeknek: Oktatási segédeszköz autizmusban szernvedő gyermekeknek. Négy cserélhető kapcsoló - piros, sárga, zöld és kék. 130 mm aktiválás felület taktilis és auditív visszacsatolásra. Tartós, ütésálló műanyagból készült..
- Kapcsolót számítógéphez adaptáló eszköz: Kapcsolókat számítógéphez adaptáló eszköz. 3 kapcsoló bemenettel, ami az egér jobb, bal és középső gombját váltja ki. A hozzáadott szoftverrel beállítható a gombok funkciója. /Switch Hopper/
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.1.6-16-2017-00004
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

II.2.1)
Elnevezés: A3 színes multifunkciós irodai berendezés
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30121100-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Kozmutza Flóra Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Kollégium, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény
6800 Hódmezővásárhely, Kutasi út 34-36.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
4. rész: A3 színes multifunkciós irodai berendezés 1 db (EFOP-3.1.6-16-2017-00004)
Főbb paraméterek:
- A3 színes multifunkciós berendezés: A3 irodai színes multifunkciós másológép, hálózati nyomtatásra és hálózati szkennelésre is alkalmas, minimális felbontás: 600 x 600 dpi optikai, nyomtatásnál 1200 x 1200dpi, másolási/nyomtatási sebesség: min. 25 oldal/ perc (A4), 12 oldal/ perc (A3); első másolat/nyokmat készítése: kb.6,4 másodperc alatt ff.módban, 8,5 másodperc színes módban; memória kapacitás min. 4 GB +32 GB SSD +opcionális HDD; méretek max. 602x665x790 mm ; tömege: max 100 kg; számítógépes kapcsolat: USB2.0, Ethernet 10/100/1000 hálókártya, USB host Protokol: PCL 6, KPDL3 (Postscript 3 kompat.), 136 beépített font, 1 és 2 dimenziós vonalkód, XPS és PDF közvetlen nyomtatás, IPP protokol, WSD nyomtatás, biztonságos nyomtatás SSL támogatással, mobil print Android és IOS eszközökről, Google "felhő" nyomtatás.
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.1.6-16-2017-00004
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

II.2.1)
Elnevezés: Kommunikációs szoftverek
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48511000-3
További tárgyak: 48319000-7
48190000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Kozmutza Flóra Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Kollégium, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény
6800 Hódmezővásárhely, Kutasi út 34-36.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
5. rész: Kommunikációs szoftverek (EFOP-3.1.6-16-2017-00004):
- 1 db Szimbólum alapú kommunikációs, oktatási szoftver
- 1 db Olvasási készséget és helyesírást fejlesztő, korrekciós programcsalád
- 1 db Magyar olvasás helyesírás fejlesztő program diszlexiás, diszgráfiás, gyenge helyesíró gyerekek számára
- 1 db GoTalk Overlay (vagy azzal egyenértékű) szoftver
- 1 db Táblakészítő program a különféle kommunikátorhoz
Főbb paraméterek:
- Szimbólum alapú kommunikációs, oktatási szoftver: Boardmaker PCS és AAC - szimbólum alapú kommunikációs, oktatási szoftver BOARDMAKER® WITH SPEAKING DYNAMICALLY PRO V.6 (vagy azzal egyenértékű)
- Olvasási készséget és helyesírást fejlesztő, korrekciós programcsalád: DYSLEX 2005 (vagy azzal egyenértékű) számítógépes, olvasási készséget és helyesírást fejlesztő, korrekciós programcsalád 6 gépes
- Magyar olvasás helyesírás fejlesztő program diszlexiás, diszgráfiás, gyenge helyesíró gyerekek számára: Szómánia (vagy azzal egyenértékű) magyar olvasás helyesírás fejlesztő program diszlexiás, diszgráfiás, gyenge helyesíró gyerekek számára
- GoTalk Overlay szoftver: GoTalk Overlay Software (vagy azzal egyenértékű)
- Táblakészítő program a különféle kommunikátorhoz: Boardmaker (vagy azzal egyenértékű) - Táblakészítő program a különféle kommunikátorokhozWIN-v.6-EN
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jogkövetési (terméktámogatási) időszak vállalása (min. 12 hónap, max. 60 hónap) 5
2 Az adott szoftver/program(család) terméktámogatásának megszűnése esetén egyenértékű szoftver/program térítésmentes biztosítása (a vállalt jogkövetési/terméktámogatási időszak - max. 60 hónap - alatt) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.1.6-16-2017-00004
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jogkövetés” esetén: egyenes arányosítás, a „csereprogram térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

II.2.1)
Elnevezés: Iratmegsemmisítő
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30191400-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6800 Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
6. rész: Iratmegsemmisítő 1 db (EFOP-4.1.2-17-2017-00001)
Főbb paraméterek:
Konfetti vágás (max. 4x50 mm), minumum 7 lap kapacitás egyszerre, minimum 23 l-es tartály
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.2-17-2017-00001
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

II.2.1)
Elnevezés: Audiovizuális és navigációs eszközök
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32324000-0
További tárgyak: 38112100-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6900 Makó, Csanád vezér tér 6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
7. rész: Audiovizuális és navigációs eszközök: 1 db TV és 1 db navigáció (EFOP-4.1.3-17-2017-00167)
Főbb paraméterek:
- Televízió: Termék típusa: LED, Képernyőméret (Inch ): min. 43, Felbontás: min. 3840*2160, Megvilágítás ípusa: Direct Digitális TV vétel földi/kábel/műholdas): DVB-T, DVB-C, CI+: CI+ 1.3, HLG, 4K felskálázás, Audio Teljesítmény: min. 20W, Hangsugárzók: min. 2.0 ch, Vezetéknélküli hangszinkronizáció, DTS VAGY Dolby Digital dekóder, Operációs rendszer: min. webOS 3.5
- Navigáció: Hardver minimum követelményei: min. 1 GHz, Érintőképernyő, Színes kijelző, Kijelző felbontása: min 480 x 272
Szoftver minimum követelményei: Élettartam-térképfrissítés (teljes EU térkép), A sebességkorlátozásra vonatkozó információk, Kimondott utcanevek (TTS), Sávasszisztens, Útcsatlakozások képe 3D-ben, Gyalogos mód, Útvonaltervező, Közeli helyek, Saját autó helyének meghatározása.
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00167
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

II.2.1)
Elnevezés: Kép- és hang megjelenítő eszközök
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30230000-0
További tárgyak: 32342412-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6900 Makó, Csanád vezér tér 6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
8. rész: Kép- és hang megjelenítő eszközök: 3 db projektor, 1 db hangfal (EFOP-4.1.3-17-2017-00167)
Főbb paraméterek:
- Projektor: Képalkotási eljárás: 3LCD technológia, RGB folyadékkristályos panelek, Színesfény kibocsátás: min. 3.600 Lumen- 2.235 Lumen (gazdaságos), Fehérfény kibocsátás: min. 3.600 Lumen - 2.235 Lumen (gazdaságos), Natív felbontás: min. XGA, 1024 x 768, 4:3, Kontrasztarány: min. 15.000 : 1, Izzó UHE, 210 W, min. 6.000 h Élettartam, 10.000 h
- Hangfal: Soundbar minimum követelményei: Csatornák száma: min. 3 Ch, Hangszórók száma: min. 9, Frequency Range: 40Hz~20KHz, Hangszóró dobozának típusa: Zárt hangdoboz, Amp típus: Digital AMP, Crystal Amplifier: Igen, Dolby Digital: Dolby 5.1ch, DTS Digital Surround: DTS 2ch, Surround Mód: Surround Sound Expansion, Hang Módok száma (DSP): 5
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00167
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont).

II.2.1)
Elnevezés: Kép- és hangrögzítő eszközök
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32341000-5
További tárgyak: 38651000-3
38651100-4
38653110-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6900 Makó, Csanád vezér tér 6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
9. rész: Kép- és hangrögzítő eszközök: 1 db fényképezőgép + 1 db vételi opció, 1 db vaku, 1 db teleobjektív + 1 db vételi opció, 1 db mikrofon + 1 db vételi opció (EFOP-4.1.3-17-2017-00167)
Főbb paraméterek:
- Fényképezőgép: Objektív rögzítése: F-bajonett vagy EF-S bajonett (AF-csatlakozókkal), Tényleges látószög: DX-formátum; a gyújtótávolság az FX-formátumú látószöget kínáló objektívek gyújtótávolsága körülbelül 1,5-szeresének megfelelő, Tényleges pixelszám: min. 24,2 millió, Képérzékelő: min. 23,5 x 15,6 mm-es CMOS-érzékelő, Teljes pixelszám: min. 24,78 millió, Porosodáscsökkentő rendszer: Képérzékelő tisztítása, porszemcse-eltávolítási referenciaadatok, Képméret (képpontban, minimum értékek): 6000 x 4000 (Nagy). 4496 x 3000 (Közepes). 2992 x 2000 (Kicsi), Adattárolás – fájlformátum: (RAW): 12 vagy 14 bites, tömörített. JPEG: JPEG-alapszabvánnyal kompatibilis; beállítások és tömörítési arányok: Finom (kb. 1:4), Normál (kb. 1:8), Alap (kb. 1:16). (RAW) + JPEG: egyazon kép (RAW) és JPEG formátumban is rögzítésre kerül, Picture Control rendszer: min. 6 mód, módosíthatóak, egyéni módok is beállíthatóak, menthetőek, Adattárolás – adathordozó: SD- (Secure Digital), illetve UHS-I-kompatibilis SDHC- és SDXC-memóriakártyák, Minimum mattüveg, Tükör: Gyors visszatérésű, Objektívrekesz: Elektronikusan vezérelt, azonnali visszaállású.
- Vaku: A vaku tényleges munkatávolság-tartománya (i-TTL módban): 0,6 és 20 m között, Fényeloszlási minta: legalább háromféle fényeloszlási minta, Használható vaku mód: min. 3 féle, Egyéb funkciók: Tesztvillantás, mérő elővillantások, AF-segédfény több AF-ponthoz és modellfény, Többvakus fényképezés alkalmazása: Fejlett vezeték nélküli megvilágítás, fényképezés több vezeték nélküli vakuegységgel (távoli módban), A fényképezőgépen beállítható vaku-expozícióvezérlés: min. 5 féle szinkronizáció, Fényképezési funkciók min. 3féle, Indirekt vakuzás: A vakufej függőlegesen -7 és 90° közötti szögben dönthető, A vakufej vízszintesen 180°-os szögben balra és jobbra elfordítható, Tápellátás: 4 AA-méretű elem/akkumulátor
- Teleobjektív: Látószög: 28°50' – 8°, Az objektív felépítése: 13 elem 9 csoportban (1 ED üvegelemmel), Maximális rekesz: f/4–5.6, Íriszlamellák száma: 7 (kerekítve), Minimális fókusztávolság: 1,1 m (a teljes gyújtótávolság-tartományban), Minimális rekesz: f/22–32, Maximális leképezési arány: 0,23x, Gyújtótávolság: min. 55–200 mm
- Mikrofon: Átviteli tartomány: (min.) 80-14000 Hz, Impedancia: 250 Ω, Érzékenység: 8 mV/Pa, Jel/zaj viszony: >55 dB, Kábel: min. 3 m, Csatlakozás: XLR, szimm., Fantomtápról (phantom 48V) üzemeltethető, Elektrét, kardiod karakterisztikával
Az Ajánlati táblázat „C”-oszlopában meghatározott paraméterekhez képest a megajánlott termékeknél +/- 10 % eltérés lehetséges (azon paraméterek tekintetében, melyeknél nem minimum vagy maximum értékek kerültek meghatározásra).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A jogszabályban előírtnál hosszabb jótállás vállalása (min. 12 hónap, max. 36 hónap) 5
2 Jótállási időszak alatti meghibásodás esetén csereeszköz térítésmentes biztosítása a garanciális javítás idejére 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A 9. részben az alábbi tételek vételi opcióként kerültek meghatározásra:
- 1 db fényképezőgép
- 1 db teleobjektív
- 1 db mikrofon.
A vételi opció lehívása a nyertes ajánlatban szereplő ajánlati ár és a rendelkezésre álló anyagi fedezet függvénye.
Ajánlatkérő a vételi opció igénybe vételére (lehívására) vonatkozó döntését legkésőbb a szállítási szerződés hatályba lépésének napját követő 10 naptári napig hozhatja meg.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00167
II.2.14) További információ:
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. A ponthatárok közötti pontkiosztás módszere: az „ajánlati ár” esetén: fordított arányosítás, a „jótállás” esetén: egyenes arányosítás, a „csereeszköz térítésmentes biztosítása” esetén pontozás ("igen" válasz esetén: 10 pont; "nem" válasz esetén: 0 pont)

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 048 - 109642
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 1 Elnevezés: Látássérültek segédeszközei
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 004106 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: TK/058/00027-91/2019 Rész száma: 2 Elnevezés: Interaktív tábla
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/14 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Balázs-Diák Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_35675363
Postai cím: Szekszárdi Utca 12/A
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1138
Ország: Magyarország
E-mail: koszegi.erzsebet@balazs-diak.hu
Telefon: +36 12665140
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 232000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: TK/058/00027-93/2019 Rész száma: 3 Elnevezés: Kommunikációs segédeszközök
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/14 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Balázs-Diák Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_35675363
Postai cím: Szekszárdi Utca 12/A
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1138
Ország: Magyarország
E-mail: koszegi.erzsebet@balazs-diak.hu
Telefon: +36 12665140
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 150800
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: TK/058/00027-95/2019 Rész száma: 4 Elnevezés: A3 színes multifunkciós irodai berendezés
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/13 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_31454070
Postai cím: Kőér Utca 2/a
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1103
Ország: Magyarország
E-mail: kozbesz@pctrade.hu
Telefon: +36 62310020
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 62310020
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 431420
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: TK/058/00027-97/2019 Rész száma: 5 Elnevezés: Kommunikációs szoftverek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/14 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Balázs-Diák Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_35675363
Postai cím: Szekszárdi Utca 12/A
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1138
Ország: Magyarország
E-mail: koszegi.erzsebet@balazs-diak.hu
Telefon: +36 12665140
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 550600
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: TK/058/00027-99/2019 Rész száma: 6 Elnevezés: Iratmegsemmisítő
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/05 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 5
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 5 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 5
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67121553
Postai cím: Szakolcai Utca 7
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: Magyarország
E-mail: info@etiam.hu
Telefon: +36 202635409
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 19996196
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 25000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: TK/058/00027-101/2019 Rész száma: 7 Elnevezés: Audiovizuális és navigációs eszközök
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/13 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_31454070
Postai cím: Kőér Utca 2/a
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1103
Ország: Magyarország
E-mail: kozbesz@pctrade.hu
Telefon: +36 62310020
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 62310020
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 123240
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: TK/058/00027-103/2019 Rész száma: 8 Elnevezés: Kép- és hang megjelenítő eszközök
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/07 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 5
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 5 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 5
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Lumen Multimédia Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_53190857
Postai cím: Nádor Utca 2
Város: Isaszeg
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2117
Ország: Magyarország
E-mail: info@lumenkft.hu
Telefon: +36 204346600
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 14120631
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 411000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 9 Elnevezés: Kép- és hangrögzítő eszközök
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 004106 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
I.
- Az 1. rész eredménytelenségének oka: Nem nyújtottak be az ajánlattételi határidőben legalább két ajánlatot (Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pont szerinti eredménytelenség, tekintettel az ajánlattételi felhívás VI.3) 12. pontjában foglaltakra).
- A 9. rész eredménytelenségének oka: Nem nyújtottak be az ajánlattételi határidőben legalább két ajánlatot (Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pont szerinti eredménytelenség, tekintettel az ajánlattételi felhívás VI.3) 12. pontjában foglaltakra).
II.
A nyertes ajánlattevők adószámát lásd az V.2.3. pontban.
III.
Az ajánlattevők neve, címe és adószáma:
1. rész:
- Balázs-Diák Kft. (1138 Budapest, Szekszárdi utca 12/A., adószám: 13446976-2-41)
2. rész:
- Balázs-Diák Kft. (1138 Budapest, Szekszárdi utca 12/A., adószám: 13446976-2-41)
- PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (1103 Budapest, Kőér utca 2/a., adószám: 12937303-2-42)
- BRILL AUDIO VISUAL Konferencia- és Információtechnika Kft. (1141 Budapest, Komócsy utca 9., adószám: 11916703-2-42)
3. rész:
- Balázs-Diák Kft. (1138 Budapest, Szekszárdi utca 12/A., adószám: 13446976-2-41)
- PROCOMP Számítástechnikai és Elektronikai Kft. (8900 Zalaegerszeg, Bozsoki út 3., adószám: 10217472-2-20)
4. rész:
- PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (1103 Budapest, Kőér utca 2/a., adószám: 12937303-2-42)
- PROCOMP Számítástechnikai és Elektronikai Kft. (8900 Zalaegerszeg, Bozsoki út 3., adószám: 10217472-2-20)
- Exicom Informatika Kereskedőház Kft. (1052 Budapest, Városház u. 16. félemelet 2., adószám: 24907468-2-41)
5. rész:
- Balázs-Diák Kft. (1138 Budapest, Szekszárdi utca 12/A., adószám: 13446976-2-41)
- PROCOMP Számítástechnikai és Elektronikai Kft. (8900 Zalaegerszeg, Bozsoki út 3., adószám: 10217472-2-20)
6. rész:
- ETIAM Kft. (6723 Szeged, Szakolcai utca 7., adószám: 24909707-2-06)
- Balázs-Diák Kft. (1138 Budapest, Szekszárdi utca 12/A., adószám: 13446976-2-41)
- Alienline Kft. (6722 Szeged, Tisza Lajos körút 47., adószám: 13470458-2-06)
- PROCOMP Számítástechnikai és Elektronikai Kft. (8900 Zalaegerszeg, Bozsoki út 3., adószám: 10217472-2-20)
- Exicom Informatika Kereskedőház Kft. (1052 Budapest, Városház u. 16. félemelet 2., adószám: 24907468-2-41)
7. rész:
- Balázs-Diák Kft. (1138 Budapest, Szekszárdi utca 12/A., adószám: 13446976-2-41)
- PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (1103 Budapest, Kőér utca 2/a., adószám: 12937303-2-42)
- Alienline Kft. (6722 Szeged, Tisza Lajos körút 47., adószám: 13470458-2-06)
- BRILL AUDIO VISUAL Konferencia- és Információtechnika Kft. (1141 Budapest, Komócsy utca 9., adószám: 11916703-2-42)
8. rész:
- PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (1103 Budapest, Kőér utca 2/a., adószám: 12937303-2-42)
- Alienline Kft. (6722 Szeged, Tisza Lajos körút 47., adószám: 13470458-2-06)
- Lumen Multimédia Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (2117 Isaszeg, Nádor utca 2., adószám: 12825439-2-13)
- Exicom Informatika Kereskedőház Kft. (1052 Budapest, Városház u. 16. félemelet 2., adószám: 24907468-2-41)
- BRILL AUDIO VISUAL Konferencia- és Információtechnika Kft. (1141 Budapest, Komócsy utca 9., adószám: 11916703-2-42)
9. rész:
- Balázs-Diák Kft. (1138 Budapest, Szekszárdi utca 12/A., adószám: 13446976-2-41)
IV.
- Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok: --
- Az eljárás során figyelembe vett :szociális szempontok: --
V.
A 4. rész tekintetében a Quality Intelligence Kft. (2083 Solymár, Szüret utca 5., adószám: 23313138-2-13) és az Atlantis Rendszerház Kft. (3564 Hernádnémeti, Munkácsy utca 26., adószám: 25180635-2-05) által benyújtott iratok az EKR rendszerbe egyéb módon – nem a benyújtásra szolgáló funkció alkalmazásával – kerültek feltöltésre, így a benyújtott dokumentumok nem minősülnek ajánlatnak. (424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet 2019. IV.1-től hatályos 11. § (9) bekezdése alapján).
VI.
A közbeszerzés az Európai Unió támogatásával valósul meg. Projektazonosítók a II.2.13. pontokban.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 148. § rendelkezései szerint. A jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a dokumentáció és az eljárást megindító felhívás feladásának napján hatályos Kbt. (2015. évi CXLIII. tv.) rendelkezései az irányadóak.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/08/22 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)