Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/6
Beszerzés tárgya:
Hirdetmény típusa:Szociális és egyéb meghatározott szolgáltatások – Általános közbeszerzés/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.01.09.
Iktatószám:25267/2019
CPV Kód:55300000-3
Ajánlatkérő:FÜZESABONY VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT
Teljesítés helye:HU312;HU312
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.01.24.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Szociális és egyéb meghatározott szolgáltatások - Általános közbeszerzés
2014/24/EU irányelv
Előzetes tájékoztató  
A hirdetmény eljárás meghirdetésére irányul  
Az érdekelt gazdasági szereplőknek tájékoztatniuk kell az ajánlatkérőt arról, hogy érdeklődnek a
szerződés(ek) iránt. A szerződés(ek) odaítélésére eljárást megindító további felhívás közzététele
nélkül kerül sor.
Ajánlati/részvételi felhívás x
Tájékoztató az eljárás eredményéről  
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: FÜZESABONY VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_39044073
Postai cím: Rákóczi Út 48
Város: Füzesabony
NUTS-kód: HU312
Postai irányítószám: 3390
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Schmetzné Dr. Balog Szilvia
Telefon: +36 36542510
E-mail: igazgatas@fuzesabony.hu
Fax: +36 46791876
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.fuzesabony.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001658002019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001658002019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
x Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
 
II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Közétkeztetési feladatok ellátása
Hivatkozási szám: EKR001658002019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 55300000-3
II.1.3) A szerződés típusa Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Közétkeztetési feladatok ellátása: Élelmezési és konyhaüzemeltetési szolgáltatások
Óvodai, bölcsődei, általános iskolai és középiskolai, valamint a szociális intézmények részére közétkeztetés biztosítása, melynek mértéke a megrendelések alapján évente 15%-kal eltérhet az óvodai, a bölcsődei, az általános- és középiskolai létszámok változása miatt.
Az iskolai tanévre szóló ételadagok korcsoportonkénti bontásban: Jelenlegi adatok alapján iskolai időszakban 625 adag készül naponta az oktatási és szociális intézményekben összesen.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
( Keretmegállapodás esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene )
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Közétkeztetési feladatok oktatási intézményekben
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39141000-2
További tárgyak:39220000-0
39315000-3
45212420-6
45420000-7
45442100-8
45453000-7
50880000-7
55500000-5
55520000-1
55523000-2
90900000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU312 A teljesítés fő helyszíne: Füzesabony, a KD-ban meghatározott helyszíneken.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Óvodai, bölcsődei, általános iskolai és középiskolai intézmények részére közétkeztetés biztosítása, melynek mértéke a megrendelések alapján évente 15%-kal eltérhet az óvodai, a bölcsődei, az általános- és középiskolai létszámok változása miatt.
Az iskolai tanévre szóló ételadagok korcsoportonkénti bontásban: iskolai időszakban 565 adag készül az oktatási intézményekben naponta.
Bölcsőde (napi négyszeri étkezés):
reggeli: 32 adag/nap
tízórai: 32 adag/nap
ebéd: 32 adag/nap
uzsonna: 32 adag/nap
Élelmezési napok száma: 230 nap/év
Óvodák (napi háromszori étkezés):
tízórai: 273 adag/nap
ebéd: 273 adag/nap
uzsonna: 273 adag/nap
Élelmezési napok száma: 220 nap/év
Dormándi Óvoda (napi háromszori étkezés):
tízórai: 29 adag/nap
ebéd: 29 adag/nap
uzsonna: 29 adag/nap
Élelmezési napok száma: 220 nap/év
Általános iskola (napi háromszori étkezés):
tízórai: 105 adag/nap
ebéd: 161 adag/nap
uzsonna: 105 adag/nap
Élelmezési napok száma: 185 nap/év
Középiskola (napi egyszeri étkezés):
ebéd: 70 adag/nap
Élelmezési napok száma: 180 nap/év
Az egy napon belüli étkeztetéseket az alábbiak szerint kell megvalósítani (a kiszállítást ezen időpont előtt kell biztosítani.)
Óvodákban: napi háromszori étkezés
Tízórai: 7:30-9:00
Ebéd: 11:30-14:30
Uzsonna: 15:30
Általános iskolában napközis ellátás: napi háromszori étkezés
Tízórai: 7:30-9:00
Ebéd: 11:30-14:30
Uzsonna: 15:30
Középfokú oktatási intézményekben (közép-, és szakközép iskolákban): napi egyszeri étkeztetés
Ebéd: 11:30-15:00
Ajánlattevőnek ajánlatához csatolnia kell a különböző korosztályok (bölcsőde, óvoda, általános iskola, középiskola) 4 heti étlapjait menüvel, az ezekhez tartozó 100 személyes anyagkiszabást. Az ajánlat részét lépezi az étlapok tápanyagértékeinek, só és hozzáadott cukortartalmának bemutatása, valamint a változatossági mutató.
Nyertes ajánlatevő feladata a diétás étkezés biztosítása, legfeljebb a teljes rendelési mennyiségek 0-15%-ig, valamint az adott normál étkezésre vonatkozó nyersanyagnormához képest +100%-kal emelt értéken.
Jelenleg nyilvántartásban lévő speciális étkezést igénylők:
Liszt érzékeny: 6 fő, Cukorbeteg: 8 fő, Tejcukor érzékeny: 7 fő, CHRON beteg: 1 fő (tájékoztató jelleggel, mely időközben változhat)
AT köteles:
- a főzőkonyha, az étkező és a tálalókonyhák HACCP szerinti felülvizsgálatát elvégzeni, és a HACCP szerinti átalakítását, felszerelést, üzemeltetését végezni.
- az átvett technikai eszközök és berendezések javításának és karbantartásának költségeit vállalni.
- az elhasználódott, kiselejtezett eszközök cseréjére, illetve pótlására. A szükség szerinti csere, illetve pótlás csak a megrendelővel egyeztetve, annak beleegyezésével végezhető. A szerződéses időszakban elvégzett eszközcserével érintett technikai eszközöket, berendezéseket a szerződés lejártával megrendelő részére vállalkozó átadja, a használhatósági fok különbözetének megrendelő általi megtérítése mellett.
- a tálaláshoz szükséges fogyóeszközöket (tálak, tányérok, poharak, evőeszközök) és az ételek elkészítéséhez szükséges konyhai eszközöket (fazék, lábas) nyertes ajánlattevő biztosítja, és saját költségén gondoskodik azok pótlásáról, szükség szerinti cseréjéről.
A szolgáltatás magában foglalja az étkeztetés és tálalás biztosításán túl a takarítási, karbantartási, a keletkező hulladék kezelési és elszállítási tevékenységet és az azokhoz szükséges eszközök biztosítását is, mely szolgáltatás tevékenységének meg kell felelni a vonatkozó, hatályos jogszabályi előírásoknak.
Nyertes AT feladata az eszközök, felszerelések biztosítása, hogy az a konyha üzemeltetéshez szükséges HACCP szabványoknak megfeleljen és az engedély kiadásra kerüljön.
Főzőkonyha min. elvégzendő felújítási, fejlesztési munkái:
Étkezőben a padlóburkolat pvc teljes cseréje, a tálalóablak alatt az oldalfal burkolatának javítása, a teljes falfelület tisztasági festése, a kézmosók cseréje, a csempe cseréje, Főzőkonyha padlóburkolatának teljes cseréje, elektr. hálózat felújítása, tisztasági festés. További inf-ók a KD-ban
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - becsült maximális összérték teljes időtartamukra vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés vagy a keretmegállapodás időtartama
Az időtartam hónapban: 60 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Közétkeztetési feladatok szociális intézményben
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 55500000-5
További tárgyak:55520000-1
55523000-2
90900000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU312 A teljesítés fő helyszíne: 3390 Füzesabony, Ifjúság u.17.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Közétkeztetési feladatok ellátása szociális intézményi részére, melynek mértéke a megrendelések alapján évente mely 15% opciót tartalmaz a létszámok változása miatt.
Szociális intézmények (egyszeri étkezés):
ebéd: 60 adag/nap
Élelmezési napok száma: 251 nap/év
Az egy napon belüli étkeztetéseket az alábbiak szerint kell megvalósítani:
Szociális intézményben:
napi egyszeri étkeztetés
Ebéd: 10.30-12.00
Ajánlattevőnek ajánlatához csatolnia kell a szociális intézmények étlapjait menüvel, az ezekhez tartozó 100 személyes anyagkiszabást. Az ajánlat részét képezi az étlapok tápanyagértékeinek, só és hozzáadott cukortartalmának bemutatása, valamint a változatossági mutató.
Nyertes ajánlatevő feladata a diétás étkezés biztosítása, legfeljebb a teljes rendelési mennyiségek 0-15%-ig, valamint az adott normál étkezésre vonatkozó árhoz képest +100%-kal emelt értéken.
Jelenleg nyilvántartásban lévő speciális étkezést igénylők:
Liszt érzékeny: 6 fő, Cukorbeteg: 8 fő, Tejcukor érzékeny: 7 fő, CHRON beteg: 1 fő (tájékoztató jelleggel, mely időközben változhat).
Nyertes ajánlattevő feladata továbbá az egyszeri étkeztetés biztosításán túl a szociális intézményben a kiadagolás, tálalás biztosítása, a mosogatás és az ehhez szükséges működési engedély beszerzése.
A vállalkozónak az étrend elkészítésekor figyelemmel kell lennie a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendeletben, valamint a vendéglátó-ipari termékek előállításának és forgalomba hozatalának élelmiszerbiztonsági feltételeiről szóló 62/2011. (VI. 30.) VM rendelet, és a 37/2014 (IV.30) EMMI rendelet a közétkeztetésre vonatkozó táplálkozás-egészségügyi előírásokról rendeletben foglaltakra.
Nyertes ajánlattevő feladata továbbá a szükséges árubeszerzések, ételkészítési és kiszállítási feladatok elvégzése.
A szerződés teljesítésével kapcsolatos részletes előírásokat és feltételeket a közbeszerzési dokumentumokban találhatók.
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - becsült maximális összérték teljes időtartamukra vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés vagy a keretmegállapodás időtartama
Az időtartam hónapban: 60 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
II.3) Az ajánlati/részvételi felhívás közzétételének várható dátuma:
(éééé/hh/nn)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása és rövid ismertetése: Mindkét rész vonatkozásában
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésben foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.
Az eljárásból kizárásra kerül az ajánlattevő, akivel szemben, illetőleg akinek alvállalkozójával és az alkalmasság igazolásában részt vevő, általa az eljárásba bevont gazdasági szereplővel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésben szereplő kizáró okok valamelyike fennáll vagy a részéről (részükről) a kizáró ok az eljárás során következett be. [Kbt. 74. § (1)]
ATnek ajánlatában – elektronikus űrlap kitöltése útján –egyszerű nyilatkozatot kell benyújtania arról, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
(Kizárólag a 2014/24/EU irányelv 77. cikke szerinti egyes egészségügyi, szociális és kulturális szolgáltatásokra vonatkozó szerződések esetében)
  Az eljárásban csak közszolgálati feladatokat ellátó és a 2014/24/EU irányelv 77. cikkének (2) bekezdésében meghatározott feltételeknek megfelelő szervezetek vehetnek részt.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Késedelmes teljesítésnek minősül, amennyiben nyertes ajánlattevő a számára előírt határidőhöz képest az 70 percet meghaladó késedelembe esik. Késedelmes teljesítés esetén – amennyiér azért nyertes ajánlattevő felelős (Ptk. 6:186. §) - a kötbér a késedelemmel érintett adagszám nettó ellenszolgáltatásának 10%-a.Hibás teljesítésnek minősül, amennyiben nyertes ajánlattevő nem megfelelő mennyiségben (adagszámban) szállít és ezt saját maga is elismeri.A hibás teljesítési kötbér mértéke a hibás teljesítéssel érintett ételadagokra eső vállalkozói díj 5%-a.Kifejtés a szerz.tervezetben és a KD-ban.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Tárgyalásokat is magában foglaló eljárás
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegállapodásra vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.10) Az eljárásra alkalmazandó nemzeti jogszabályok meghatározása:
A nemzeti eljárásokról a következő helyen található információ: (URL)
IV.1.11) Az odaítélési eljárás fő jellemzői:
1. rész:1.a. Vállalási ár (Ft)/70
1.b. Főzőkonyha bérleti díjára tett többlet vállalási ár/10
2. Élelmezésvezető tapasztalata /5
3. Diétás szakács tapasztalata/5
4. Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság/5
5. Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga/5
2. rész: 1.Ár/80;2. Élelmezésvezető tapasztalata /5
3. Diétás szakács tapasztalata/5
4. Vállalt élelmiszer-alapanyag gyakoriság/5
5. Étlap változatossági mutatók matematikai átlaga/5
Részletes kifejtés a KD-ban.
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény )
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
A szándéknyilatkozatok benyújtásának határideje
Dátum: 2020/01/24 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.5) A közbeszerzési eljárás tervezett kezdőnapja:
(éééé/hh/nn)
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
Alkalmatlan az AT: P1.)(Kr. 19. § (1) b)) az eljárás mindkét rész vonatkozásában, ha a saját vagy jogelődjének számviteli jogszabályok szerinti beszámolója alapján: mérleg szerinti eredménye a felhívás feladását megelőző három lezárt üzleti év vonatkozásában bármelyik évben negatív.P2.)(Kr. 19. § (1) d) ha nem rendelkezik az 1. rész vonatkozásában legalább 80.000.000, - Ft/év és legalább 30.000.000, - Ft/káresemény kárkifizetési limit összegű, közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatás (közétkeztetés ellátása) elvégzésére vonatkozó az jelentkezés időpontjában érvényes szakmai felelősségbiztosítással, a 2. rész vonatkozásában legalább 30.000.000, - Ft/év és legalább 10.000.000, - Ft/káresemény kárkifizetési limit összegű, közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatás (közétkeztetés ellátása) elvégzésére vonatkozó az jelentkezés időpontjában érvényes szakmai felelősségbiztosítással. M/1 (Kr. 21.§ (3) a)):1. rész: legfeljebb kettő db közétkeztetési szolgáltatást magában foglaló referenciával, amelyek keretén belül összesen legalább 500 ebédadag/nap mennyiséget szolgáltatott, valamint elvégezte az étkeztetési szolgáltatással párhuzamosan, azzal egy időben, legalább 1 darab főzőkonyha infrastrukturális fejlesztését. 2. rész vonatkozásában legfeljebb egy db közétkeztetési szolgáltatást magában foglaló referenciával, amelyek keretén belül összesen legalább 50 ebédadag/nap mennyiséget szolgáltatott.
M/2 (Kr.21.§ (3) b)): szakember: 2. közétkeztetés területén legalább 2 éves szakmai gyakorlattal rendelkező 1 fő felsőfokú végzettségű élelmezésvezető,2. közétkeztetés területén eltöltött legalább 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkező 1 fő diétás szakáccsal
M3.)(Kr.21.§ (3) c)) ha nem rendelkezik az eljárás mindkét része vonatkozásában:
1. HACCP minőségbiztosítási rendszerrel, vagy azzal egyenértékű bármely nemzeti rendszer rendelkezésére állásának igazolásával vagy egyenértékű minőségbiztosítás érdekében tett intézkedések leírásával. Részletes kifejtés a KD-ban.
További inf-ók:1. AK a Kbt. 57. § (2) bekezdésének megfelelően az eljárás dokumentumait az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szerint kizárólag az EKR rendszerben regisztrált gazdasági szereplők részére biztosítja.
2. Közös ajánlattétel esetén a Kbt. 35. §-ban, különös tekintettel a Kbt. 35. § (2a) bekezdésében foglaltak szerint kell eljárni, továbbá az ajánlathoz csatolni kell a közös ajánlattevők erre vonatkozó megállapodását.
3. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: dr. Kisely Alexandra, lajstromszáma: 00113
4. Az alkalmassági feltételek a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban kerültek meghatározásra.
5. AK ajánlati biztosítékot nem ír elő.
6. Árváltoztatás a szerződés időtartama alatt nem lehetséges.
7. Az eljárásban valamennyi határidő közép-európai (CET) idő szerint értendő.
8. Az ajánlatnak felolvasólapot kell tartalmaznia a Kbt. 66. § (5) bekezdése szerint az EKR-ben.
9. AT ajánlatában nyilatkozzon a Kbt. 66. § (2) bekezdésére és a 66. § (6) bekezdés a) és b) pontjára vonatkozóan, (nemleges nyilatkozat is).
10. A Kbt. 41/B. § (2) bekezdése alapján AK előírja, hogy az ajánlattevők az ajánlat részét képező dokumentumokat .pdf formátumú fájlban készítsék el.
11. Az ajánlat dokumentumait, nyilatkozatait az ajánlattevő vagy az alkalmasság igazolásába bevont (kapacitást nyújtó) gazdasági szereplő nevében aláíró cégjegyzésre nem jogosult képviselő tekintetében csatolni kell a teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt, az ajánlat aláírásra és/vagy nyilatkozattételre kiterjedő meghatalmazást, amely tartalmazza a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását.
12.Ajánlatkérő a szolgáltatás nyújtás helyszíneinek megismerése céljából helyszíni bejárást tart, melynek tervezett időpontja: 2020. január 16. 10:00 órai kezdettel. A találkozó helyszíne: a Gimnázium főbejárata Füzesabony, Ifjúság út 17.
További inf-ók a KD-ban.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § szerint.
A VI.3. pont folytatása:
13. AK a Kbt. 71. §-ban foglaltak szerint biztosít hiánypótlási lehetőséget azzal, hogy új gazdasági szereplő eljárásba történő bevonásának esetére AK kizárja az újabb hiánypótlás lehetőségét.
14. AK a Kbt. 56. § szerint biztosítja a kiegészítő tájékoztatás lehetőségét. A közbeszerzési dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban írásban kiegészítő tájékoztatás kérhető kizárólag az EKR rendszeren keresztül. AK valamennyi olyan gazdasági szereplőnek, aki az eljárásra érdeklődését az EKR rendszerben jelezte, az EKR rendszeren keresztül megküldi kiegészítő tájékoztatását.
15. A közbeszerzési eljárás, így az ajánlattétel nyelve is a magyar.
16. AK gazdálkodó szervezet alapítását kizárja mind ajánlattevő, mind közös ajánlattevők vonatkozásában.
17. A felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a 2015. évi CXLIII. törvény és végrehajtásirendeleteinek előírásai szerint kell eljárni.
18. AK nem alkalmazza a Kbt. 75.§ (2) bekezdés e) pontját.
19. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a Kbt. 73. § (4)-(5) bekezdésében foglaltakra. A Kbt. 73.§ (4) bekezdésében foglaltak alapján az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után, ha nem felel meg azoknak a környezetvédelmi, szociális és munkajogi követelményeknek, amelyeket a jogszabályok vagy kötelezően alkalmazandó kollektív szerződés, illetve a Kbt. 4. mellékletben felsorolt környezetvédelmi, szociális és munkajogi rendelkezések írnak elő. Ennél fogva ajánlattevőknek nyilatkozatot kell benyújtaniuk arról, hogy a fentebb hivatkozott feltételeknek, előírásoknak megfelelnek.
20.Szakmai ajánlatnak minősül a „részletes kalkulációs lap” (ajánlati ár alátámasztásaként – 1.a ért.szp.) és a bírálat során bevont szakács önéletrajza (2-3. ért.szp ), a minta étlap (4-5. ért.szp alátámasztására). 21.AT többváltozatú ajánlatot nem tehet.22. Bontás:www.ekr.gov.hu, 2020. 01.24. 12:00 óra. 23. Ajánlati kötöttség: 30 nap az ajánlatok bontásától számítva.
24. A beruházások igazolására ajánlatkérő nem fogadja el azt a referenciát, amely kizárólag karbantartás jellegű munkákat (tisztasági festés, mázolás, konyhai eszközök javítása, valamint a selejtezés miatti csere stb.), valamint olyan eszközbeszerzéseket és beruházásokat tartalmaz, amelyek kizárólag a HACCP rendszer által előírt követelményeknek való megfelelés érdekében történtek.
Fentiekre vonatkozó részletes információk a közbeszerzési dokumentumokban
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/06 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
3 szükség szerinti számban ismételje meg, ha ez a hirdetmény kizárólag előzetes tájékoztatás céljára szolgál
4 ha az információ ismert
5 ezt az információt akkor adja meg, ha a hirdetmény eljárás meghirdetésére irányul
6 amennyire az információ már ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
8 opcionális információ
9 ezt az információt csak előzetes tájékoztató esetében adja meg
10 ezt az információt csak eljárás eredményéről szóló tájékoztató esetében adja meg
14 eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató esetében ezt az információt olyan mértékben adja meg, amennyire már ismert
15 ezt az információt itt vagy – adott esetben – az ajánlattételi felhívásban adja meg

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő ok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  A korábbi szolgáltatás megismétlését jelentő új szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Szolgáltatások különösen kedvező feltételek mellett történő beszerzése
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szolgáltatótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)