Közbeszerzési Értesítő száma: | 2013/133 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Szolgáltatásmegrendelés |
Hirdetmény típusa: | Tájékoztató az eljárás eredményéről (1-es minta)/KÉ/2013.07.01 KÉ |
Eljárás fajtája: | Hirdetmény nélküli tárgyalásos |
Közzététel dátuma: | 2013.11.11. |
Iktatószám: | 19739/2013 |
CPV Kód: | 79415200-8;79411100-9 |
Ajánlatkérő: | Oktatási Hivatal |
Teljesítés helye: | Budapest |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | |
Nyertes ajánlattevő: | Digitális Tananyag Kft. |
Ajánlatkérő típusa: | Központi szintű |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | Oktatás |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
1. melléklet a 92/2011. (XII. 30.) NFM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
tájékoztató
az eljárás eredményéről
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Oktatási Hivatal
Postai cím: Szalay utca 10-14.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1055
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Pósfai Péter
Telefon: 374-2170
E-mail: elnok@oh.gov.hu
Fax: +36 13742495
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.oh.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű x
Közszolgáltató
Regionális/helyi szintű
Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]
Közjogi szervezet
Egyéb
I.3.) Fő tevékenység
I.3.1) Klasszikus ajánlatkérők
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Honvédelem
Szociális védelem
Közrend és biztonság
Szabadidő, kultúra és vallás
Környezetvédelem
x Oktatás
Gazdasági és pénzügyek
Egyéb (nevezze meg):
Egészségügy
I.3.2) Közszolgáltató ajánlatkérők
Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
Vasúti szolgáltatások
Villamos energia
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások
Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
Kikötői tevékenységek
Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
Repülőtéri tevékenységek
Víz
Egyéb (nevezze meg):
Postai szolgáltatások
I. 4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(Igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg.)
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés:
Folyamatleírások, dokumentumsablonok, a folyamatok nyomon követésére alkalmas adatbázis és termékspecifikációk készítése a TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001 „Pedagógusképzés támogatása” című kiemelt projekt tevékenységeihez kapcsolódóan
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás megrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy közbeszerzés(ek) tárgyának)
Építési beruházás
Árubeszerzés
x Szolgáltatás megrendelés
Kivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja
Szolgáltatási kategória száma 11
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
Építési koncesszió
Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye:
Budapest
NUTS-kód: HU101
II.1.3) Keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszeren (DBR) alapuló szerződés(ek)re irányul
II.1.4) A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgya, mennyisége:
A közbeszerzés tárgya: "Folyamatleírások, dokumentumsablonok, a folyamatok nyomon követésére alkalmas adatbázis és termékspecifikációk készítése a TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001 „Pedagógusképzés támogatása” című kiemelt projekt tevékenységeihez kapcsolódóan"
Mennyisége: Megbízási keretszerződés keretében ajánlatkérő beszerzéseihez és közbeszerzéseihez kapcsolódó tanácsadás az alábbi területen:
1) Eljárásrend meghatározása, folyamatleírás és kapcsolódó űrlapok, nyilatkozatminták elkészítése és a folyamatok nyomon követésére alkalmas adatbázis kialakítása, ami az eljárásrendeknek és folyamatleírásoknak megfelelően tartalmazza a tevékenységeket és az azokhoz rendelhető kitöltést segítő nyilatkozatmintákat, űrlapokat és azokat komplex rendszerben kezeli az alábbi tevékenységekhez kapcsolódóan:
a) megrendelés
• Igényfelmérést követően Ajánlatkérő (köz)beszerzési tevékenységéhez kapcsolódóan az egyedi megrendelések folyamatleírásának elkészítése (megrendelés, visszaigazolás, , keretszerződésben rögzített szakértői napok és szakértői kompetencia megfelelőségének ellenőrzése, nyomon követhetőség biztosítása, szakértőcsere folyamatának lépései, kapcsolódó kommunikációs csatornák meghatározása, stb.)
• Kapcsolódó formanyomtatványok elkészítése (az Ajánlattevő által rögzített formai és tartalmi elvárások alapján)
• A folyamat és a kapcsolódó formanyomtatványok módosítása, amennyiben a gyakorlati megvalósítás tapasztalati alapján ez szükségessé válik.
b) átadás-átvétel, véleményezés, teljesítési igazolás
• Igényfelmérést követően Ajánlatkérő (köz)beszerzési tevékenységéhez kapcsolódóan a termékek átadás-átvételi, véleményezési és teljesítési igazolási folyamatának leírása (elkészült teljesítés leadása, befogadása, véleményezése, korrekciója, teljesítés igazolás kiállítása stb.)
• Kapcsolódó formanyomtatványok elkészítése (az Ajánlattevő által rögzített formai és tartalmi elvárások alapján)
• A folyamat és a kapcsolódó formanyomtatványok módosítása, amennyiben a gyakorlati megvalósítás tapasztalatai alapján ez szükségessé válik.
c) adatgyűjtés – adatfeldolgozás
• Igényfelmérést követően a pedagógus életpálya nyomon követő szoftverben rögzítésre kerülő pedagógus portfoliók ellenőrzési szempontrendszerét és eljárásrendjét magában foglaló részletes folyamatleírás megalkotása, amely egyben kézikönyvként szolgál a formai és szakmai ellenőrzést végző szakemberek számára.
• A részfeladatok ütemtervének elkészítése, amely alapján biztosítható a szükséges határidőre valamennyi (várhatóan 20.000 db) portfolió feldolgozása / ellenőrzése megtörténjen.
• Kapcsolódó formanyomtatványok elkészítése (az Ajánlattevő által rögzített formai és tartalmi elvárások alapján).
• A folyamat és a kapcsolódó formanyomtatványok módosítása, amennyiben a gyakorlati megvalósítás tapasztalatai alapján ez szükségessé válik.
A beszerezni kívánt szakértői napok keretszáma mindhárom feladatrész vonatkozásában együttesen: 325 szakértői nap – 50 %.
Mennyisége: Megbízási keretszerződés keretében ajánlatkérő beszerzéseihez és közbeszerzéseihez kapcsolódó tanácsadás az alábbi területen:
1) Eljárásrend meghatározása, folyamatleírás és kapcsolódó űrlapok, nyilatkozatminták elkészítése és a folyamatok nyomon követésére alkalmas adatbázis kialakítása, ami az eljárásrendeknek és folyamatleírásoknak megfelelően tartalmazza a tevékenységeket és az azokhoz rendelhető kitöltést segítő nyilatkozatmintákat, űrlapokat és azokat komplex rendszerben kezeli az alábbi tevékenységekhez kapcsolódóan:
a) megrendelés
• Igényfelmérést követően Ajánlatkérő (köz)beszerzési tevékenységéhez kapcsolódóan az egyedi megrendelések folyamatleírásának elkészítése (megrendelés, visszaigazolás, , keretszerződésben rögzített szakértői napok és szakértői kompetencia megfelelőségének ellenőrzése, nyomon követhetőség biztosítása, szakértőcsere folyamatának lépései, kapcsolódó kommunikációs csatornák meghatározása, stb.)
• Kapcsolódó formanyomtatványok elkészítése (az Ajánlattevő által rögzített formai és tartalmi elvárások alapján)
• A folyamat és a kapcsolódó formanyomtatványok módosítása, amennyiben a gyakorlati megvalósítás tapasztalati alapján ez szükségessé válik.
b) átadás-átvétel, véleményezés, teljesítési igazolás
• Igényfelmérést követően Ajánlatkérő (köz)beszerzési tevékenységéhez kapcsolódóan a termékek átadás-átvételi, véleményezési és teljesítési igazolási folyamatának leírása (elkészült teljesítés leadása, befogadása, véleményezése, korrekciója, teljesítés igazolás kiállítása stb.)
• Kapcsolódó formanyomtatványok elkészítése (az Ajánlattevő által rögzített formai és tartalmi elvárások alapján)
• A folyamat és a kapcsolódó formanyomtatványok módosítása, amennyiben a gyakorlati megvalósítás tapasztalatai alapján ez szükségessé válik.
c) adatgyűjtés – adatfeldolgozás
• Igényfelmérést követően a pedagógus életpálya nyomon követő szoftverben rögzítésre kerülő pedagógus portfoliók ellenőrzési szempontrendszerét és eljárásrendjét magában foglaló részletes folyamatleírás megalkotása, amely egyben kézikönyvként szolgál a formai és szakmai ellenőrzést végző szakemberek számára.
• A részfeladatok ütemtervének elkészítése, amely alapján biztosítható a szükséges határidőre valamennyi (várhatóan 20.000 db) portfolió feldolgozása / ellenőrzése megtörténjen.
• Kapcsolódó formanyomtatványok elkészítése (az Ajánlattevő által rögzített formai és tartalmi elvárások alapján).
• A folyamat és a kapcsolódó formanyomtatványok módosítása, amennyiben a gyakorlati megvalósítás tapasztalatai alapján ez szükségessé válik.
A beszerezni kívánt szakértői napok keretszáma mindhárom feladatrész vonatkozásában együttesen: 325 szakértői nap – 50 %.
II.1.5) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 79415200-8 | |
További tárgyak: | 79411100-9 |
II.2) A szerződés(ek) végleges összértéke
II.2.1) A szerződés(ek) végleges összértéke (Csak a végleges összértéket kérjük megadni számokkal, az összes szerződést, részt, meghosszabbítást és opciót beleértve; az egyes szerződésekre vonatkozó információkkal kapcsolatban a IV.szakaszt (Az eljárás eredménye) kérjük kitölteni)
Érték: 14074803
Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával
Áfa (%) ,
II.2.2.) Építési koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:
II.2.3.) Szolgáltatási koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:
III. SZAKASZ: ELJÁRÁS
III.1) Az eljárás fajtája
III.1.1) Az eljárás fajtája
Klasszikus ajánlatkérők
A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
Nyílt
Meghívásos
Gyorsított meghívásos
Versenypárbeszéd
Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
Gyorsított tárgyalásos
x Hirdetmény nélküli tárgyalásos
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
Közszolgáltató ajánlatkérők
A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
Nyílt
Meghívásos
Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
Hirdetmény nélküli tárgyalásos
Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
III. 1.1.2.) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása: (adott esetben) :
A Kbt. 122. § (7) bek. a) pontja, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás becsült értéke nem haladja meg a huszonötmillió forintot.
III.2) Értékelési szempontok
III.2.1) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
x A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY (adott esetben a Kbt. 123. §-a szerinti eljárásban)
Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján
Szempont | Súlyszám |
---|
VAGY
Egyéb:
III.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak nem
III.3) Adminisztratív információk
III.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)
PRTA315/52/2013
III.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a HL-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
Előzetes tájékoztató Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Ajánlati/részvételi felhívás Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
III.3.3)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a KÉ-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
Előzetes tájékoztató Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Eljárást megindító, illetve meghirdető felhívás Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
IV. szakasz : AZ ELJÁRÁS EREDMÉNYE
A Szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Folyamatleírások, dokumentumsablonok, a folyamatok nyomon követésére alkalmas adatbázis és termékspecifikációk készítése a TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001 „Pedagógusképzés támogatása” című kiemelt projekt tevékenységeihez kapcsolódóan
IV.1) Az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredményes volt:
igen
IV.2) Ha az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredménytelen, illetve szerződéskötésre nem került sor, ennek indoka:
IV.3) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
IV.4)
A szerződéskötés időpontja: 2013/10/16 (év/hó/nap)
IV.5) A nyertes ajánlattevő neve és címe
Hivatalos név: Digitális Tananyag Kft.
Postai cím: Sztárai M. tér 10.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1158
Ország: HU
Telefon: +36 14109806
E-mail: info@digitalistananyag.hu
Fax:
Internetcím (URL):
IV.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (csak számokkal)
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték: 15362598 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával
Áfa (%) ,
A szerződés végleges összértéke
Érték: 14074803 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával
Áfa (%) ,
és
a figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat 14074803 /
és a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: 15354331 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával
Áfa (%) ,
Éves vagy havi érték esetén: (adja meg)
Az évek száma: VAGY a hónapok száma:
A szerződés határozatlan időtartamra szól nem
IV.7) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződéshez: nem
(Igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: (arab számmal) Pénznem:
Arány (rész): , (%)
Nem ismert
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: (ha ismert)
IV.8) A nyertes ajánlattevő kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerinti minősítése
x mikro vállalkozás
kisvállalkozás
középvállalkozás
egyéb
IV.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege (adott esetben)
Név:
Cím:
Ellenszolgáltatás összege (csak számokkal):
Érték: Pénznem:
Áfa nélkül
Áfával
Áfa (%) ,
IV.10) Az ajánlattevők neve és címe (ország is): (adott esetben)
Digitális Tananyag Kft. (név) 1158 Budapest, Sztárai M. tér 10. (cím)
Magyarország (székhely szerinti ország)
Educa System Hungary Zrt. (név) 1055 Budapest, Balassy B. utca 9-11. I. em. 2. (cím)
Magyarország (székhely szerinti ország)
InfoCon Informatikai Konzultációs és Tanácsadó Kft. (név) 1126 Budapest, Dolgos utca 7-9./A 2. (cím)
Magyarország (székhely szerinti ország)
----------------------------------(E pontból az ajánlattevők számától függően több használandó)-----------------------------------
IV.11)
A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett nem
IV.12) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem
---------------(Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható. Részajánlat-tételi lehetőség esetén ez a szakasz valamennyi részajánlati kör tekintetében, külön-külön töltendő ki.)-------------------
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
igen
(Igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001 „Pedagógusképzés támogatása”
V.2) További információk (adott esetben)
V.2.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Döntőbizottság tájékoztatásának napja:
Dátum: 2013/06/06 (év/hó/nap)
V.2.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok (adott esetben)
Az eljárásban környezetvédelmi szempontok kerültek meghatározásra:
x szerződéses feltételként
bírálati részszempontként/alszempontként
a műszaki leírás részeként
az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi intézkedések alkalmazásának előírásával (építési beruházás és szolgáltatás megrendelés esetén)
az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés igazolásával
V.2.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok (adott esetben)
Az eljárásban szociális szempontok kerültek meghatározásra:
szerződéses feltételként
bírálati részszempontként/alszempontként
a műszaki leírás részeként
alkalmassági feltételként
védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés útján
V.2.4) Egyéb információk:
V.3)
E hirdetmény feladásának időpontja: 2013/11/06 (év/hó/nap)
A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
--------------------(Ez a melléklet szükség szerint több példányban is használható)------------------