Könyvjelzőim

A regisztrált és bejelentkezett felhasználók itt férhetnek hozzá a korábban könyvjelzővel megjelölt hírekhez.

Ha ön is szeretné figyelemmel kísérni számítógépén és okostelefonján a közbeszerzésekkel kapcsolatos híreket, változásokat, nincs más dolga, mint regisztrálni.

Szeretnék Regisztrálni Mégsem

(FX)

Az Internet Explorer Ön által használt változatát
a Közbeszerzési Hatóság portálja nem támogatja.

Kérjük töltse le az alábbi böngészők friss verzióját.


Internet Explorer Internet Explorer Letöltés Google Chrome Google Chrome Letöltés Mozilla Firefox Mozilla Firefox Letöltés Safari Safari Letöltés Opera Opera Letöltés

Your browser is no longer supported.

Please download a modern browser from above.

vissza a lap
tetejére

Részletes keresés az egyes témakörökben

Súgó

Ha a lenti témakörök nem nyújtanak elegendő segítséget, kérjük vegye fel velünk közvetlenül a kapcsolatot a informatika@kt.hu címen.

Központi bejelentkezés

1. KBEJ: hogyan kaphatok hozzáférést az új rendszerhez?

Ha az Ügyfél ezen az oldalon található

dokumentumokban nem szerepel, akkor hozzáférést ezen a linken található „Szervezet regisztrációja” gombra kattintással tud igényelni az ott kért adatok megadásával.

(Amennyiben szerepel ezek egyikében, akkor migrált szervezet, akinek a migrációkor kiment a belépési adatokat tartalmazó e-mail. Lévén a 90 nap már lejárt, az abban található, SU-val kezdődő felhasználónév birtokában használja az elfelejtett jelszó funkciót a jelszó beállításához.)

2. KBEJ: jelszómódosítás után nem tudok belépni, mi a teendő?

  1. Valószínűleg elírta, kérjük, módosítsa újra!
  2. Jelszava helyett véletlenül a felhasználónevét módosította, erre, kérjük, ügyeljen!

3. KBEJ: Regisztrációkor a rendszer az adószám hibájára hivatkozva elutasítja a regisztrálást. Mi a teendő?

Az adószám első nyolc számjegyének ellenőrzése ezen a linken lehetséges. A keresés név szerint is lehetséges, így a NAV szerint helyes adószám megkapható.

4. KBEJ: mi a teendő, ha az új jelszóról szóló e-mail nem érkezik meg?

  1. A KBEJ-ben lévő e-mailcíme valószínűleg hibás, pl. ékezet van benne vagy szóköz. Ha a kiküldendő e-mailt a rendszer létrehozta, akkor megfelelő hitelesítés után a helyes címre újra kiküldjük. Ha ilyen e-mail nem született, akkor a KBEJ-ben kell nekünk javítani a címet.

  2. Ha az e-mailcíme helyes, a kiküldött levelünk nem érkezett meg Önhöz - kérjük, próbálkozzon újra!